کد خبر : 1961183 | 06 شهریور 1402 ساعت 21:12 | 165.1K بازدید | 28 دیدگاه

حرف‌های مهم رئیس فدراسیون عربستان درباره ایران

رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به میزبانی کشور بی طرف در دیدار نمایندگان ایران و عربستان واکنش نشان داد.

حرف‌های مهم رئیس فدراسیون عربستان درباره ایران

به گزارش ورزش سه، مراسم معارفه و عقد قرارداد روبرتو مانچینی امروز در ریاض با حضور این سرمربی و یاسر مسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان برگزار شد.

یکی از مسائلی که اکنون در موردش بحث وجود دارد، محل برگزاری مسابقات تیم‌های ایرانی و عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا است.  
یاسر مسحل رئیس فدراسیون فوتبال عربستان در حاشیه این مراسم و در گفت‌وگو با خبرنگاران عربستانی در پاسخ به سوالی در خصوص میزبانی دیدارهای تیم‌های عربستان و ایرانی صحبت کرد و گفت: تا این لحظه مسابقات تیم های عربستانی و ایرانی در زمین‌های بی طرف برگزار می‌شود و کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون‌های عربستان و ایران تا 14 شهریور برای انتخاب ورزشگاه میزبان مهلت داده است. هم اکنون در حال رایزنی با باشگاه‌های عربستانی برای گرفتن تصمیم مناسب هستیم.

1917018

او‌ همچنین در خصوص حضور تیم‌های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این صحبت‌ها همه گمانه‌زنی رسانه‌ای است و تاکنون هیچ اتفاقی در این خصوص نیفتاده است.

مسحل همچنین در خصوص زمان اعلام بازیکنان تیم ملی عربستان توسط مانچینی گفت: روبرتو مانچینی امروز به درخواست خود دیدار الهلال و الاتفاق، فردا النصر- الشباب و الفتح - الاهلی را می‌بیند و هفته آینده برای تماشای دیدار الهلال و الاتحاد به جده خواهد رفت و پس از آن اسامی بازیکنان تیم ملی را اعلام می‌کند.

1917019

وی در خصوص تغییر تابعیت رومارینهو کاپیتان الاتحاد و احتمال حضورش در تیم ملی عربستان گفت: رومارینهو بازیکن فوق‌العاده‌ای است و پرونده تغییر تابعیت او به مراجع ذی‌صلاح ارسال شده است. ابتدا باید چنین اتفاقی بیفتد و سپس در این خصوص صحبت و همفکری خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها