کد خبر : 1961252 | 07 شهریور 1402 ساعت 03:10 | 13.4K بازدید | 15 دیدگاه

الاتحاد ناامید نشده: صلاح را می‌خواهیم!

با وجود مقاومت‌های لیورپول، الاتحاد در چهار روز مانده به پایان پنجره نقل و انتقالات، می‌خواهد پیشنهادی تاریخی برای این بازیکن آماده کند.

الاتحاد ناامید نشده: صلاح را می‌خواهیم!

به گزارش "ورزش سه"، الاتحاد با وجود اینکه لیورپول اصرار دارد محمد صلاح را نمی‌فروشد، ماجرای انتقال این بازیکن به عربستان را رها نمی‌کند. 
مسئولین باشگاه عربستانی در حال تعیین ارقام قبل از رسمی کردن پیشنهادشان هستند، به امید اینکه لیورپول را برای فروش این بازیکن 31 ساله وسوسه کنند. یورگن کلوپ قاطعانه گفته است که صلاح اجازه رفتن نخواهد داشت، به خصوص که لیورپول زمان کمی برای یافتن جانشین مناسب دارد. آنها همچنان آماده تقویت خط هافبک خود هستند و هدف‌های زیادی برای این فصل دارند.سرمربی قرمزها اعتراف کرد که وقتی تیم لیگ برتر عربستان سعودی تلاش می‌کند ستاره آنها را بدزدد، ناراحت می‌شود.
او گفت: "چیزی برای صحبت وجود ندارد، ما پیشنهادی نداریم. مو بازیکن لیورپول است و برای برنامه‌های ما ضروری است. اگر پیشنهادی وجود داشت، پاسخ "نه" بود."

1880188

با بسته شدن پنجره نقل و انتقالات لیگ برتر در روز جمعه، تیم عربستانی تا 20 سپتامبر فرصت دارد تا کار خود را به پایان برساند.
بنابراین، صلاح همچنان می‌تواند فراتر از موعد مقرر روز جمعه لیورپول را ترک کند و قرمزهای مرسی ساید را بدون جایگزین باقی بگذارد.
کلوپ در مورد باز ماندن لیگ حرفه‌ای عربستان پس از مهلت مقرر انگلیس، ادامه داد: "همیشه از زمانی که پنجره‌های نقل و انتقالات تمام می‌شود خوشحال می‌شوم. کار من این نیست که شکایت کنم، وظیفه من این است که تیمی را که در پایان پنجره نقل و انتقالات داریم بگیرم و بهترین نتایج را با آن بدست آورم.
نمی‌توانیم با این مقابله کنیم، پنجره نقل و انتقالات ما بسته می‌شود ولی آنها همچنان وقت دارند، باید با آن کنار بیاییم. ما در گذشته با روسیه این مشکل را داشتیم، آنها پنجره نقل و انتقالات متفاوتی داشتند اما به این اندازه دیوانه کننده نبود. من به نظرم این فیفاست که در این مورد باید تصمیم بگیرد تا تیم‌ها همزمان باهم بتوانند تجارت کنند."

دیدگاه‌ها