کد خبر : 1961257 | 07 شهریور 1402 ساعت 03:35 | 30.6K بازدید | 9 دیدگاه

ستاره جام جهانی یک سال در انتظار پیشنهاد بزرگ!

فیورنتینا هنوز هیچ پیشنهادی از منچستریونایتد دریافت نکرده است و سفیان امرابط از عدم پیشرفت "ناامید" شده است و بررسی گزینه‌های دیگر را شروع کرده است.

ستاره جام جهانی یک سال در انتظار پیشنهاد بزرگ!

به گزارش "ورزش سه"، ماه‌هاست که علاقه اریک تن هاخ به سوی این ملی‌پوش مراکشی است و او را تحت نظر قرار داده است و حتی گفته می‌شد که با این بازیکن تماس گرفته شده و او با منچستر به توافق شخصی هم رسیده است.
با این حال، ویولا تایید کرده است که هیچ پیشنهاد رسمی‌ای دریافت نشده روزنامه تلگراف امروز حتی ادعا کرد که حتی یک پیشنهاد شفاهی نیز ارائه نشده است. امرابط و اطرافیانش از این وضعیت "ناامید" هستند و می‌خواهند به دنبال گزینه‌های دیگر باشند. با توجه به علاقه لیورپول، اتلتیکو مادرید و احتمالاً حتی ناپولی در سری آ، هیچ کمبود گزینه‌ای برای این بازیکن وجود ندارد.

1917145

پنجره نقل و انتقالات در روز جمعه بسته می‌شود و فیورنتینا تصمیم گرفته است تا آن زمان امرابط بازی نکند تا از حواس پرتی یا آسیب‌های احتمالی او جلوگیری شود. قیمت درخواستی 30 میلیون یورو ثابت بوده است، تلگراف همچنین گزارش می‌دهد که منچستریونایتد در نظر دارد به جای امرابط از این مبلغ برای پی‌یر امیل هویبرگ از تاتنهام هاتسپر استفاده کند.

دیدگاه‌ها