کد خبر : 1961356 | 07 شهریور 1402 ساعت 12:35 | 15.1K بازدید | 9 دیدگاه

اگر اسپالتی می‌ماند

ناپولی اسکودتو و لیگ قهرمانان را باهم می‌برد!

کریستین ویری معتقد است لوچانو اسپالتی می‌توانست امسال در ناپولی فاتح سری آ و لیگ قهرمانان اروپا شود.

ناپولی اسکودتو و لیگ قهرمانان را باهم می‌برد!

به گزارش "ورزش سه"، لوچانو اسپالتی فصل گذشته توانست با ناپولی به موفقیتی خیره کننده دست پیدا کند. او توانست آبی‌ها را پس از سال‌ها قهرمان ایتالیا کند که از دوران حضور مارادونا در این باشگاه بی سابقه بود. 

ناپولی بسیار قاطعانه و چند هفته زودتر از پایان فصل نیز به اسکودتو رسید. اسپالتی در ایتالیا سابقه هدایت اینتر و رم را دارد ولی با آنها نتوانسته بود فاتح اسکودتو شود. در حالی که به نظر می‌رسید اسپالتی امسال با قدرت بیشتری به کار ادامه خواهد داد، اعلام شد که او با باشگاه قطع همکاری کرده است.

1891627

مشکلات او با مدیریت باشگاه باعث شد نتواند به کار در ناپولی ادامه دهد و رودی گارسیا مربی ناپولی شد. سپس اعلام شد اسپالتی قصد دارد یک سال استراحت کند ولی اوضاع برای او به گونه‌ای دیگر پیش رفت. با استعفای روبرتو مانچینی از هدایت تیم ملی ایتالیا، اسپالتی به عنوان گزینه اصلی جانشینی او مطرح شد و حالا مربی آتزوری شده است.

1903786

کریستین ویری، ستاره سابق تیم ملی ایتالیا، معتقد است اسپالتی اگر در ناپولی می‌ماند، این تیم را قهرمان چمپیونزلیگ می‌کرد: «اگر اسپالتی می‌ماند، ناپولی امسال اسکودتو و لیگ قهرمانان اروپا را باهم می‌برد. برای گارسیا ولی این کار آسانی نیست. 2 یا 3 ماه دیگر ناپولی دیگر مانند سال گذشته بازی نخواهد کرد زیرا هر مربی می‌خواهد سبک بازی خودش را در تیم پیاده کند. 

در هر صورت، ناپولی همین حالا هم یک یا دو گل جلوتر بازی‌ها را شروع می‌کند، زیرا آنها ویکتور اوسیمن، یکی از بهترین مهاجمان مرکزی جهان، را دارند.»

دیدگاه‌ها