کد خبر : 1961368 | 07 شهریور 1402 ساعت 12:53 | 23.3K بازدید | 29 دیدگاه

هیئت مدیره فولاد بهترین گزینه را انتخاب می‌کند

مدیران باشگاه فولاد در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای جانشینی علیرضا منصوریان هستند.

هیئت مدیره فولاد بهترین گزینه را انتخاب می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، پس از برکناری علیرضا منصوریان از فولاد، اعضای هیئت مدیره این باشگاه در حال بررسی تمامی جوانب برای انتخاب سرمربی جدید این تیم هستند. رزومه چند گزینه روی میز مدیران قرار دارد و آنها در حال تصمیم گیری درخصوص نیمکت تیمشان هستند.

پس از دیدار برابر ملوان، هیئت مدیره فولاد تصمیم گرفت برای اینکه انتخاب عجولانه‌ای صورت نگیرد، تا دیدار برابر پرسپولیس هدایت تیم را به دستیاران منصوریان بسپارد و در روزهای اخیر نیز آخرین بررسی‌ها را برای انتخاب گزینه‌ای مناسب انجام داده است.

مدیران فولاد اعتقاد دارند که باید در فضای آرام و به دور از هیاهو و بدون شتاب زدگی، گزینه ای مناسب را برای نمیکت تیمشان انتخاب کنند و به همین دلیل ترجیح می دهند بررسی های خود را تا بعد از دیدار با پرسپولیس ادامه دهند و سرانجام سرمربی جدید را در تعطیلات پیش روی لیگ برتر و تا فاصله بازی بعدی فولادمردان با سپاهان انتخاب کنند.

باید دید هیئت مدیره فولاد که دستور به برکناری علیرضا منصوریان داده بود، سرانجام چه مربی‌ای را برای نیمکت تیم خود انتخاب می‌کند. لازم به ذکر است که مدیران ارشد فولاد مخالف ورود مربی خارجی هستند و به نظر می‌رسد یک گزینه ایرانی هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها