کد خبر : 1961383 | 07 شهریور 1402 ساعت 13:45 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام رای کمیته انضباطی درباره بازی جنجالی؛

برخورد شدید انضباطی با سه عضو در لیگ برتر فوتسال

کمیته انضباطی رای خود را در خصوص دیدار سن ایچ ساوه و مس سونگون ورزقان صادر کرد.

برخورد شدید انضباطی با سه عضو در لیگ برتر فوتسال

به گزارش "ورزش‌ سه"، دیدار تیم‌های سن ایچ ساوه و مس سونگون ورزقان برگزار و از سوی علی مروتی، بازیکن تیم سن ایچ ساوه تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری نسبت به بازیکن تیم مقابل، ایراد صدمه بدنی عمدی که منجر به صدور قرار دستور موقت برای وی شد، رخ داد. این بازیکن به سه ماه محرومیت با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت از همراهی تیم خود و  600 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود. این رای قابل تجدید نظر است.

مهدی مرشدی، مربی تیم مس سونگون ورزقان به دلیل بدرفتاری در قبال بازیکن تیم مقابل که منجر به صدور قرار دستور موقت برای وی شد، به سه جلسه محرومیت با احتساب محرومیت ناشی از دستور موقت و پرداخت 550 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

فرهاد فخیم، بازیکن تیم مس سونگون ورزقان به دلیل رفتار غیرورزشی که منجر به درگیری و به صدور قرار دستور موقت برای وی شد، به سه جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 550 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم سن ایچ ساوه به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 50 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

مس سونگون ورزقان نیز به دلیل داشتن 9بازیکن اخطاری باید 70 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

گفتنی است پس از پایان هفته چهارم لیگ برتر کمیته انضباطی درباره این سه عضو دو باشگاه سن ایچ و مس دستور موقت صادر کرده بود که کمیته انضباطی در پایان حکم جدید خود تاکید کرده با صدور این رای از دستور موقت صادره نسبت به افراد فوق رفع اثر می‌شود.

دیدگاه‌ها