کد خبر : 1961399 | 07 شهریور 1402 ساعت 14:44 | 13.1K بازدید | 1 دیدگاه

با رضایتنامه 500 میلیون تومانی؛

بازیکن جنجالی فوتسال بالاخره بازی کرد

امیرحسین دهقانی بازیکن ملی‌پوش تیم پالایش نفت بندرعباس از مبلغ پرداخت شده به تیم اصفهانی پرده‌برداری کرد.

بازیکن جنجالی فوتسال بالاخره بازی کرد

به گزارش "ورزش سه" روز گذشته از هفته‌ پنجم لیگ‌برتر فوتسال ایران تیم‌های کراپ‌الوند و پالایش نفت بندرعباس به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان با وجود حملات پُرشمار و درخشش دروازه‌بانان دو تیم، این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید، تا بازی حساس‌ هفته برنده‌ و بازنده‌ای را نداشته باشد.
پس از این دیدار، امیرحسین دهقانی بازیکن جوان و ملی‌پوش تیم پالایش نفت بندرعباس که سه دیدار نخست لیگ‌برتر را به علت شکایت باشگاه گیتی‌پسند از وی، قادر به همراهی تیم خود نبود در پاسخ به سوال خبرنگار ما از ماجرای پرداخت ۵۰۰ میلیون تومانی تیم جنوبی به تیم گیتی‌پسند پرده‌برداری کرد.

دهقانی پیش از آغاز لیگ‌برتر با عقدقراردادی در تمرینات تیم گیتی‌پسند شرکت کرد، اما پس از مدتی بدون اطلاع قبلی باری دیگر به تیم پالایش بندرعباس بازگشت تا مدیران تیم گیتی‌پسند پیرامون این اتفاقات از دهقانی شکایت کنند.

غیبت دهقانی در بازی‌های پالایش نفت و ترس از محکومیت این بازیکن، مدیران تیم جنوبی را وادار کرد تا با تیم گیتی‌پسند تعامل نمایند. نکته قابل توجه اینکه در حالی که سرپرست تیم اصفهانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزش سه اعلام کرده بود، بحث منافع ملی نقش پُررنگی در صدور رضایت‌نامه دهقانی داشته است، اما این تیم ۵۰۰ میلیون تومان بابت رضایت‌نامه از تیم پالایش نفت دریافت کرده و درنهایت این بازیکن روز گذشته توانست برای بندرعباسی‌ها به میدان برود.

دیدگاه‌ها