کد خبر : 1961423 | 07 شهریور 1402 ساعت 16:29 | 41.2K بازدید | 20 دیدگاه

عمرو وردة و پشت سر گذاشتن یک ماه پرحاشیه

اخبار ضد و نقیض از استقلالی شدن هم‌تیمی صلاح!

در شرایطی که روز گذشته عنوان شد عمرو وردة با استقلال به توافق رسیده اما پدر بازیکن مصری این خبر را تکذیب کرد.

اخبار ضد و نقیض از استقلالی شدن هم‌تیمی صلاح!

به گزارش "ورزش سه"، هنوز به درستی مشخص نیست که عمرو وردة قرار است به عضویت استقلال دربیاید یا خیر. هر ساعت اخبار جدید و متفاوتی از این وینگر مصری منتشر می‌شود که ظرف مدت کوتاهی سه باشگاه عوض کرده است.

او فصل قبل برای آپولون لیماسول به میدان می‌رفت و چند روز پس از عدم توافق برای تمدید قرارداد با باشگاه قبرسی، راهی راجا کازابلانکا مراکش شد. عمرو در ادامه و پس از 12 روز قراردادش را با این تیم مراکشی فسخ کرد و سپس با دوکسا کاتوکوپیاس قبرس به توافق رسید. اما رسانه‌های قبرسی مدعی شدن که وی به دلیل در اختیار داشتن مدارک جعلی، در فرودگاه بازداشت و سپس به مصر دیپورت شده است.

در شرایطی که روز گذشته خانی، عضو هیئت مدیره استقلال از جذب وینگر مصری خبر داده بود، اما حالا پدر این بازیکن مدعی است که عمرو وردة هنوز با هیچ باشگاهی به توافق نهایی دست پیدا نکرده است.

1915392

مدحت وردة در گفتگو با رسانه یالا کورة مصر در خصوص حواشی پسرش گفت: عمرو اکنون در کنار من است، او فقط به طور موقت در فرودگاه بازداشت شد زیرا پاسپورتش منقضی شده بود که مقامات قبرس را ملزم می‌کردند تا قبل از حل سریع این بحران، او را بازداشت کنند.

او در واکنش به خبر انتقال پسرش به استقلال ایران نیز ضمن تکذیب این موضوع گفت: خیر، در حال حاضر با هیچ تیمی توافقی صورت نگرفته است، عمرو چند پیشنهاد از جمله پیشنهاداتی از لیگ مصر دارد.

در شرایطی که برخی دیگر از رسانه‌های مصری با تیترهایی نظیر "عمرو وردة نخستین مصری لیگ برتر ایران" از انتقال این بازیکن به استقلال خبر داده بودند، حالا مصاحبه پدر این بازیکن وضعیت وینگر مصری را در شرایط مبهمی قرار داده است.

دیدگاه‌ها