کد خبر : 1961445 | 07 شهریور 1402 ساعت 17:42 | 4.1K بازدید | 0 دیدگاه

برادری دروازه‌بانان تیم لیگ‌برتری که از یک خون نیستند

قصه‌های پریان در قاب‌ توری مدافع عنوان قهرمانی (عکس)

علی صمیمی، سنگربان محبوب فوتسال ایران، با بازوبند کاپیتانی تیم مس‌سونگون در نقش گلزن ظاهر شد.

قصه‌های پریان در قاب‌ توری مدافع عنوان قهرمانی (عکس)

به گزارش "ورزش سه" تیم مس‌سونگون ورزقان پنجمین دیدار فصل را هم با برتری پشت‌سر گذاشت تا همچنان رکورد صددرصد پیروزی خود را تداوم ببخشد و به لطف تفاضل‌ گل بهتر نسبت به تیم گیتی‌پسند، در صدر جدول لیگ‌برتر جای بگیرد. این پیروزی نقطه‌‌‌های روشن‌ دیگری هم داشت و یکی از آن‌ها حضور مجدد علی صمیمی به عنوان سنگربان نخست در قاب توری تیم مس‌سونگون بود که بازوبند کاپیتانی را هم در بازوی خود داشت.

1917435

صمیمی که تمامی عناوین باشگاهی مختلف را طی سالیان حضورش در مس‌سونگون پنجه زده است و پنج بار در صف ده دروازه‌بان برتر جهان ایستاده با شروع فصل جدید به علت درخشش رستمی‌ها در مسابقات کافا و جوان‌گرایی وحید شمسایی در تیم‌ملی فوتسال، ماموریت حفاظت از دروازه‌ای که سال‌ها بیمه‌اش کرده بود را به مهدی رستمی‌ها سپرد تا این سنگربان جوان فرصت لازم را برای ارائه نمایش قریحه و هنرهایش را به مربیان تیم‌ملی داشته باشد تا به اردو‌های تیم‌ملی فوتسال برای تورنمنت برزیل و رقابت‌های آسیایی فراخوانده شود.

صمیمی در بازی با سفیرگفتمان که تیم تهرانی به بازی پاورپلی روی آورده بود و فشار فراوانی را روی دروازه مس داشت، با ضربه‌ای هوشمندانه و بی‌نقص توپ را به سوی سنگر سفیرگفتمان شلیک کرد و توانست پس از سال‌ها در امر گلزنی موفق ظاهر شود. 

1917437

با گلزنی علی صمیمی، باشگاه مس‌سونگون تنها تیمی لقب گرفت که در فصول اخیر هر دو دروازه‌بانش موفق به بازگشایی دروازه حریفان شده‌اند. پیش از این گل، رستمی‌ها در هفته دوم مقابل کراپ‌الوند دقیقا در چنین شرایطی پایش به گلزنی باز شد.

1917436

نکته‌ای تحسین‌برانگیز این است که مهدی رستمی‌ها طی روزهای گذشته در مصاحبه‌هایش از علی صمیمی به عنوان برادر بزرگ‌تر یاد کرده بود و همچنین علی صمیمی، دروازه‌بان جوان مس‌سونگون را برادر کوچک خود خوانده بود.
صحنه‌های شادی پس از گلزنی علی صمیمی در بازی با سفیرگفتمان از لنز دوربین عکاسان دور نماند و این دروازه‌بان، شادی گلش را با به آغوش کشیدن مهدی رستمی‌ها و فرامرز وفایی مربی دروازه‌بان‌های مس‌سونگون تقسیم نمود.

1917438

دیدگاه‌ها