کد خبر : 1961462 | 07 شهریور 1402 ساعت 18:44 | 132.2K بازدید | 237 دیدگاه

غول‌های اروپا حریفان خود را می‌شناسند

قرعه‌کشی چمپیونزلیگ: فوتبال دل توی دلش نیست!

قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا روز پنج‌شنبه انجام می‌شود و آغاز مسابقات بزرگترین تورنمنت باشگاهی دنیا از روز 19 سپتامبر خواهد بود.

قرعه‌کشی چمپیونزلیگ: فوتبال دل توی دلش نیست!

به گزارش "ورزش سه"، تکلیف شرکت‌کنندگان در مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا تا حد زیادی مشخص شده و روز پنج‌شنبه مراسم قرعه‌کشی این مرحله برگزار خواهد شد.

*سید یک
سید یک قرعه‌کشی همان‌طور که انتظار می‌رود شاهد حضور بزرگان فوتبال اروپاست: از مدافع عنوان قهرمانی منچسترسیتی تا قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا سویا. غول بزرگ فوتبال آلمان با ستاره جدیدش هری کین در این سید حضور خواهد داشت و پاری سن ژرمن که دو ستاره بزرگش لیونل مسی و نیمار را از دست داده هم در کنار آنها خواهد بود.

1917461

اما نماینده اسپانیا در سید یک نه رئال مادرید، پادشاه چمپیونزلیگ، بلکه حریف سنتی‌اش بارسلوناست که فصل گذشته جام قهرمانی اسپانیا را بالای سر برده است. ناپولی که فصل گذشته با لوچانو اسپالتی دست به کاری بزرگ زد و بعد از نزدیک به سه دهه قهرمان سری آ شد هم امسال سید یکی است. دو نماینده از پرتغال و هلند، بنفیکا و فاینورد هم در این سید حضور دارند.

*سید دو
سید دوی قرعه‌کشی هم شاهد حضور بزرگان فوتبال اروپاست. رئال مادرید که فصل گذشته بر خلاف دو فصل پیش قادر به فتح چمپیونزلیگ نبود در اسپانیا هم به قهرمانی در لیگ نرسید و حالا در سید دو حضور دارد. انگلیسی‌ها با دو نماینده در این سید هستند و آرسنال، نایب قهرمان لیگ برتر، و منچستریونایتد شاهد قرار گرفتن نامشان در این گلدان خواهند بود.

1917462

یکی دیگر از غول‌های سید دو اینتر، نایب‌قهرمان فصل گذشته است. دو نماینده آلمان هم بوروسیا دورتموند و لایپزیش هستند. پایتخت مادرید در این گلدان دو نماینده دارد و علاوه بر رئال، اتلتیکو هم در سید دو است. اما یکی دیگر از تیم‌های مهم سید دو پورتوی پرتغال است که در صورت نهایی نشدن انتقال مهدی طارمی به میلان شاهد حضور مهدی با پیراهن آبی و سفید پورتو در سید دوی چمپیونزلیگ خواهیم بود.

*سید سه
در کنار تیم‌های کوچک‌تری که در این سید حضور دارند حضور میلان در این گلدان به آن وزن خواهد داد. میلانی که ممکن است در فصل جدید لیگ قهرمانان شاهد حضور مهدی طارمی در ترکیبش باشیم.

سالزبورگ، لاتزیو، شاختار دونستک و ستاره سرخ بلگراد از دیگر تیم‌های حاضر در این سید هستند.

1917463

* سید چهار
تیم‌های حاضر در این سید هنوز کامل نشده ولی تا روز پنج‌شنبه همه تیم‌های این گلدان هم مشخص خوهد شد. در حال حاضر حضور نیوکسل، یونیون برلین و لانس در سید چهارم قطعی است.

*آخرین مسابقات انتخابی امشب و فردا برگزار می‌شود

تکلیف آخرین تیم‌های صعودکننده به مرحله گروهی امشب و فردا با برگزاری دور برگشت آخرین مرحله مقدماتی مشخص می‌شود. پاناتینایکوس که در دور رفت مقابل براگای پرتغال 2-1 شکست خورده امیدوار است در خانه‌اش جبران کند.

گالاتاسرای که در خانه مولده در نروژ 3-2 پیروز شده امیدوار است امشب در استانبول صعودش به مرحله گروهی چمپیونزلیگ را جشن بگیرد.

دیدار رفت آیندهوون و رنجرز با تساوی 2-2 به پایان رسید و تیم هلندی امیدوار است چهارشنبه در خانه با کمک هواداران صعود کند. آ‌اک آتن با ستاره‌های ایرانی‌اش در بازی رفت مقابل رویال آنتورپ در بلژیک 1-0 شکست خورده و چهارشنبه شب در آتن امیدوار است ورق را برگرداند و به مرحله گروهی چمپیونزلیگ صعود کند.

دیدگاه‌ها