کد خبر : 1961489 | 07 شهریور 1402 ساعت 20:35 | 7K بازدید | 16 دیدگاه

اقدامی کوتاه‌مدت روی چمن انجام می‌شود؛

کیومرث هاشمی: 50 درصد ورزشگاه آزادی مشکلی ندارد

سرپرست وزارت ورزش در خصوص بازدید از استادیوم آزادی توضیحاتی ارائه داد.

کیومرث هاشمی: 50 درصد ورزشگاه آزادی مشکلی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، کیومرث هاشمی امروز به همراه مسئولان فدراسیون فوتبال در استادیوم آزادی حاضر شده بود تا از شرایط ورزشگاه بازدید کند. او که پس از بازدید از آزادی در مسابقات دوومیدانی المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور حاضر شده بود، در حاشیه این رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره شرایط استادیوم صحبت کرد.

او درباره بازدید از استادیوم گفت: علت اصلی حضور ما در ورزشگاه آزادی، زمین چمن بود. ما دیدیم که پس از برگزاری بازی‌های لیگ، گلایه‌هایی از طرف سرمربیان و بعضا سرپرست‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نسبت به زمین چمن مطرح شد. خواستم از نزدیک ببینم مشکل چیست. از سرپرست‌های دو باشگاه و مسئولان شرکت توسعه و تجهیز خواستیم که بیایند و مسئولان فدراسیون هم حضور پیدا کردند و شرایط از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت.

او در ادامه عنوان کرد: با توجه به اینکه بحث زمین در برگزاری مسابقات لیگ، بازی‌های ملی و بازی‌های نساجی و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا تاثیرگذار است، دستوراتی داده شد و مشاورانی انتخاب شدند تا اقدام کوتاه‌مدتی انجام بدهند، اما در بلندمدت نیاز به زمان است و قول دادند که این مشکل برطرف شود. مشکل نور تا حدودی در حال رفع است و طی چند روز گذشته اقدامات خوبی انجام دادند.

1896017

هاشمی در پایان گفت: در بحث مقاوم‌سازی خود ورزشگاه هم توضیح دادم که ۱۹ ناحیه ورزشگاه در دست تعمیر است، اما زمانی که بازی برگزار شود، ما مشکلی در ۵۰ درصد ظرفیت نداریم. ان‌شاءالله استادیوم آماده می‌شود و این مشکل هم رفع می‌شود.

دیدگاه‌ها