کد خبر : 1961528 | 07 شهریور 1402 ساعت 22:50 | 45.2K بازدید | 25 دیدگاه

ایوانی تونی جای خالی نهایی پوچتینو را پر می‌کند

آخرین خرید چلسی: 100 میلیون برای بازیکن محروم!

چلسی تلاش می‌کند تا ایوان تونی را تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد.

آخرین خرید چلسی: 100 میلیون برای بازیکن محروم!

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه ایوان تونی پس از اعتراف به 232 مورد نقض قوانین در مورد شرط‌بندی با محرومیت 8 ماهه مواجه شد اما هنوز هم باشگاه‌های زیادی از جمله چلسی و منچستریونایتد به دنبال جذب او هستند.

1917583

مائوریتسیو پوچتینو به دنبال یک شماره 9 کارآمد برای تکمیل تیمش است و می‌خواهد این خلأ را تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستان پر کند. به گزارش ایندیپندنت، برنتفورد برای فروش ستاره خود 80 میلیون پوند (100 میلیون دلار) می‌خواهد.

توماس فرانک، مدیر برنتفورد، چند روز پیش در واکنش به احتمال فروش ستاره‌های این باشگاه از جمله تونی تاکید کرده بود که تنها در صورت دریافت پیشنهادات مالی مناسب چنین اتفاقی ممکن است. او همچنین به این نکته هم اشاره کرده بود که تونی در صورت دریافت قیمت بسیار بسیار بالا اجازه خروج دریافت خواهد کرد.

1917582

باشگاه چلسی برای تامین خواسته برنتفورد مشکل خاصی ندارد و قصد دارد برای تامین آخرین خواسته پوچتینو نیز دست به جیب شده و 100 میلیون دلار برای تونی بپردازد. این در حالی است که محرومیت تونی تا اواخر بهمن سال جاری ادامه دارد. او در صورتی که با این رقم قابل توجه به جمع آبی‌ها ملحق شود باید تا آن تاریخ بیرون بنشیند و فقط تمرین کند.

دیدگاه‌ها