کد خبر : 1961580 | 08 شهریور 1402 ساعت 01:34 | 10.8K بازدید | 5 دیدگاه

فاضلی: سد را شکستیم، مبارک باشد!

مربی نساجی معتقد است با تمرکز بالا در نیمه دوم کار کردند و به برتری رسیدند.

فاضلی: سد را شکستیم، مبارک باشد!

به گزارش "ورزش سه"، وحید فاضلی پس از دیدار نساجی و صنعت نفت در جمع خبرنگاران عنوان کرد: خدا را شکر این برد را به دست آوردیم. به هواداران عزیزمان تبریک می‌گویم. این نتیجه نگرفتن‌ها و عدم پیروزی پس از ۱۹ مسابقه یک سد برای نساجی شده بود و بچه‌ها شرایط دشواری تجربه می‌کردند.

ویدئو: 309461

او ادامه داد: پس از گل اول ما شرایط کمی خطرناک شده بود و آبادانی‌ها نمایش خوبی داشتند ولی خدا را شکر در بین نیمه با صحبت‌های آقای رحمتی، تاکید کردیم که نباید گل بخوریم و به گل‌های بعدی برسیم و خوشبختانه این اتفاق افتاد.

مربی نساجی یادآور شد: پس از گل دوم هم در کنار خط به بازیکنان تاکید داشتیم که نتیجه دو بر صفر خطرناک و شکننده است ولی خدا را شکر بچه‌ها با تمرکز و سازماندهی کار کردند و توانستیم گل سوم هم توسط فرشید اسماعیلی که به‌عنوان بازیکن بزرگتر خیلی به تیم کمک کرد، به ثمر رسید. از فرشید و تمام بازیکنان نساجی ممنون هستیم. از خط عقب رشید تا جلوی زمین محمدرضا آزادی همه با تمرکز کار کردند تا به برتری برسیم.

فاضلی اضافه کرد: اولین هدف ما خوشحالی و شادی دل تماشاگران نساجی بود، چراکه ما حدود ۲۰ روز بازی نداریم و می‌خواستیم مردم و خانواده‌های قائم‌شهر در این مدت طولانی حال خوبی داشته باشند که خدا هم کمک کرد و نتیجه خوبی به دست آوردیم و باید دست مریزاد به بازیکنان گفت.

دیدگاه‌ها