کد خبر : 1961627 | 08 شهریور 1402 ساعت 08:08 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

دروازه‌بان مس بعد از گلزنی در هفته پنجم؛

صمیمی: هدف‌مان باز هم قهرمانی است

علیرضا صمیمی، دروازه‌بان تیم فوتسال مس سونگون، در مورد درخشش و گلزنی‌اش در بازی این هفته صحبت کرد.

صمیمی: هدف‌مان باز هم قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا صمیمی، دروازه‌بان باتجربه مس سونگون، در بازی هفته پنجم مقابل سفیر گفتمان بازوبند کاپیتانی را به دست بست و یکی از بهترین‌های تیمش بود. او در کنار واکنش‌های نجات بخشی که داشت، گل چهارم تیمش را هم به ثمر رساند تا برای دومین هفته پیاپی شاهد گلزنی دروازه‌بانان صدرنشین لیگ برتر فوتسال باشیم. صحبت‌های صمیمی در مورد این بازی و شرایط تیمش را در ادامه می‌خوانید:

هدف‌مان فقط قهرمانی است
بازی خیلی خوب بود با حریفی بازی داشتیم که هیچ باختی نداشت و در 4 بازی قبلی‌اش 3 برد و یک مساوی کسب کرده بود. آنها یک برد و یک مساوی در بیرون از خانه به دست آورده بودند و حریف باشخصیتی به شمار می‌رفت. خوشبختانه توانستیم با یک بازی هوشمندانه سه امتیاز را در خانه کسب کنیم. هدف ما بازهم فقط قهرمانی است و برای رسیدن به آن باید حداکثر امتیازات را به ویژه در بازی‌های خانگی کسب کنیم. 

1917790

با وجود تمرین کم نتیجه خوبی کسب کردیم
همان طور که آقای تقی پور هم گفتند در طول هفته فرصت زیادی برای آماده سازی نداشتیم و با کمترین تمرین در این بازی حضور پیدا کردیم. با این وجود خوشبختانه همه بازیکنان شرایط خوبی داشتند و خدا را شکر می‌کنم که با پیروزی کار را پشت سر گذاشتیم.

غیبت چند ستاره تاثیر گذار
بازیکنان بزرگی در تیم‌مان داریم که تلفیقی از باتجربه‌ها و جوانان هستند. البته جای خالی فرهاد فخیم، بابک نصیری و مهدی جاوید کاملا احساس می‌شود. امیدوارم که مشکل مهدی جاوید هر چه زودتر حل شود و فرهاد فخیم و بابک نصیری نیز با پشت سر گذاشتن محرومیت و بیماری با قدرت به جمع ما برگردند تا مس برای اولین بار در این فصل کامل شود.

1917791

گلزنی برای مس
خیلی خوشحالم که یک بازی خوب انجام دادم و توانستیم یک گل هم بزنم. از آقای اسماعیل تقی پور که مرد روزهای سخت است و دستیارانش بابت ساختن این تیم خوب تشکر می‌کنم و یک تشکر ویژه هم از آقای فرامرز وفایی، مربی دروازه‌بان‌های تیم دارم که واقعا حامی من بود.

آینده دروازه‌بانی ایران اینجاست
مهدی رستمی‌ها، دروازه‌بان جوان تیم‌مان در این فصل هر موقع بازی کرده فوق العاده بوده و آینده درخشانی دارد. او قطعا می‌تواند دروازه‌بان اول تیم ملی در آینده باشد. 

هوادارانمان مثل همیشه حاضر بودند
در روزی که نیاز به هوادارانمان داشتیم مثل همیشه در سالن حضور داشتند. امیدوارم که این رابطه همواره بین ما وجود داشته باشد تا بتوانیم با کمک این عزیزان یک موفقیت دیگر را برای مجموعه بزرگ مس سونگون به ارمغان بیاوریم.

1917792

دیدگاه‌ها