کد خبر : 1961650 | 08 شهریور 1402 ساعت 11:23 | 10.8K بازدید | 2 دیدگاه

تقابل خاص با حسینی در شهر جدید

هافبک شمس‌آذر امروز مقابل اولین سرمربی خود در لیگ برتر قرار می‌گیرد.

تقابل خاص با حسینی در شهر جدید

به گزارش "ورزش سه"، شمس‌آذر قزوین در شرایطی امروز در یک مسابقه خارج از خانه مقابل آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد که در ترکیب این تیم بازیکنانی با سابقه کار زیر نظر کادر فنی ایرالکو حضور دارند و ازجمله آنها می‌توان به سجاد جعفری اشاره کرد.

سجاد جعفری که پس از درخشش در خونه به خونه بابل به نفت مسجدسلیمان رفت، در همان سال اول حضورش در لیگ برتر عملکرد موفقی داشت و در لیگ بیستم که زیر نظر سید مجتبی حسینی فعالیت خود را در جمع نفتی‌ها ادامه داد، نمایش قابل توجهی ارائه داد و خود را به‌عنوان یک فوتبالیست جوان و آینده‌دار معرفی کرد ولی او امروز باید به مصاف سرمربی سابق خود برود.

1917828

این هافبک اردبیلی که پس از درخشش در نفت مسجدسلیمان راهی ذوب‌آهن شد و طی دو فصل گذشته لیگ برتر در این تیم عضویت داشت، در نقل و انتقالات تابستانی راهی شمس‌آذر قزوین شد و امروز با این تیم مقابل آلومینیوم اراک و مربیان سابق خود ازجمله مجتبی حسینی، جلال امیدیان و مجید محافظت‌کار قرار می‌گیرد.

آخرین تمرین شمس آذر قزوین روز گذشته در زمین برق باختر اراک (محل تمرینات آلومینیوم) برگزار شد که سجاد جعفری نیز آماده تقابل با شاگردان حسینی شد.

دیدگاه‌ها