کد خبر : 1961812 | 08 شهریور 1402 ساعت 22:30 | 23.7K بازدید | 27 دیدگاه

آلومینیوم بالانشین جدول لیگ بیست و سوم؛

هت‌تریک مجتبی حسینی با گذر از پرسپولیس

سبزپوشان اراکی با ارائه یک نمایش هیجان‌انگیز موفق به کسب سومین پیروزی پیاپی شدند و به رتبه سوم جدول رده‌بندی صعود کردند.

هت‌تریک مجتبی حسینی با گذر از پرسپولیس

به گزارش "ورزش‌سه"، آلومینیوم در هفته اول با قرعه بسیار سختی مواجه شده بود و باید در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس می‌رفت که دو گانه فصل قبل را به نام خودش زده بود. البته اگرچه شاگردان مجتبی حسینی در پایان با نتیجه یک بر صفر مغلوب شدند، اما آلومینیوم نمایش بسیار خوبی داشت و اگر بدشانس نبودند، حداقل با یک امتیاز تهران را به مقصد اراک ترک می‌کردند.

1918074

با این حال این شکست باعث نشد که آلومینیوم به بحران فرو برود و آنها در بازی دوم مقابل استقلال خوزستان در ثانیه‌های پایانی مسابقه با ضربه سر مهران موسوی به گل برتری دست پیدا کردند، تا اولین سه امتیاز فصل را در خانه و در حضور زنان که برای اولین مرتبه فرصت حضور در استادیوم را پیدا کرده بودند، کسب کنند.

روند خوب آلومینیوم در هفته گذشته با کسب یک پیروزی بسیار سخت مقابل هوادار که از دل یک بازی جنجالی 3 امتیاز برای مجتبی حسینی و شاگردانش بیرون آمد، ادامه پیدا کرد و ساعتی پیش سومین پیروزی با کسب دومین برد خانگی در ورزشگاه امام خمینی اراک مقابل شمس آذر قزوین رقم خورد.

1918073

بی‌شک خوش‌بین‌ترین هوادار اراکی هم پس از باخت هفته اول تصور ثبت 3 پیروزی پیاپی را از تیمش نداشت، اما این مهم به هر ترتیب اتفاق افتاده و سبزپوشان اراکی با روحیه بسیار خوبی به فیفادی شهریورماه و تعطیلات رفتند.

مجتبی حسینی فصل گذشته روزهای سختی را در پیکان تجربه کرد، اما حالا در اراک اوضاع حسابی به کام اوست و این ماجراجویی با انگیزه زیادی نزدیک به یک ماه دیگر ادامه پیدا خواهد کرد.

دیدگاه‌ها