کد خبر : 1961862 | 09 شهریور 1402 ساعت 03:03 | 18.2K بازدید | 37 دیدگاه

کریستوفر کنت، ارتش یک نفره نبود(عکس)

قرمزپوشان‌اهوازی امشب چهارمین باخت پیاپی خود را در لیگ برتر متحمل شدند.

کریستوفر کنت، ارتش یک نفره نبود(عکس)

به گزارش ورزش سه، فولاد خوزستان آنقدر در چهار هفته اخیر فاجعه‌بار در خط دفاعی عمل کرده است که تیم‌های حریف در هر بازی موقعیت‌های زیادی را خلق کرده‌اند. ۱۱ گل وارد دروازه فولاد در این چهار هفته شده که ۳گل آن سهم شهاب گردان و ۸ گل سهم کریستوفر کنت بوده است.

گلر اتریشی در دیدار امروز مقابل پرسپولیس و در نیمه نخست سه بار با سیوهایش توانسته بود فولاد را در بازی نگه دارد. او شوت سهمگین مسعود ریگی در دقیقه ۲۴ را با عکس العملی فوق العاده راهی کرنر کرد و البته در ادامه آن تا سوت پایان نیمه نخست مانع از فروپاشی تیمش شد.

1918178

شاهکار کنت در دقیقه ۵۵ بود که کرنر کوتاه پرسپولیس‌ها به عمری رسید و پس از آن شوت مهاجم جوان با اشتباه جفرسون باهیا و موسی کولی‌بالی دو مدافعی که عملکرد ضعیفی در طول ۴ هفته داشته‌اند به دانیال اسماعیلی فر رسید و شوت این مدافع از شش قدم را کنت با سیوی به موقع دور کرد.

ویدئو: 309561

اما مقاومت کنت در دقیقه ۶۶ شکسته شد و سانتر مسعود ریگی بدون مزاحمت مدافعین فولاد با ضربه سر مرتضی پور علی‌گنجی به قعر دروازه قرمزپوشان اهوازی رفت و در دقیفه ۹۰+۴ نیز شوت یاسین سلمانی از بین مدافعین پر تعداد فولاد رد شد و به تور بوسه زد.

کریستوفر کنت که فصل قبل با ۱۵ کلین شیت توانسته بود در رده سوم از این حیث قرار بگیرد، امسال هنوز نتوانسته کلین شیت کند، اشتباهات سلسله وار‌ مدافعین فولاد باعث شده تا کنت ارتش یک نفره نباشد و نتواند جلوی فاجعه را بگیرد.

عکس. محمد احمدزاده

دیدگاه‌ها