کد خبر : 1961965 | 10 شهریور 1402 ساعت 03:11 | 66.4K بازدید | 37 دیدگاه

برای بازی برابر ژاپن و فرانسه

اعلام فهرست تیم ملی آلمان با یک سورپرایز

هانسی فلیک 24 بازیکن را برای دو بازی دوستانه برابر ژاپن و فرانسه اعلام کرد که در آن بالاخره نام پاسکال گروس دیده می‌شود.

اعلام فهرست تیم ملی آلمان با یک سورپرایز

به گزارش "ورزش سه"، هانسی فلیک امروز فهرست تیم ملی آلمان برای بازی‌های دوستانه مقابل ژاپن و فرانسه را اعلام کرد. فهرستی که در آن نام 24 بازیکن به چشم می‌خورد. آلمان که میزبان یورو 2024 است، 18 شهریور در وولفسبورگ برابر ژاپن به میدان می‌رود و 21 شهریور در دورتموند نیز میزبان فرانسه خواهد بود.

1918334

فهرست مانشافت:

دروازه‌بان‌ها: اولیور باومن، مارک آندره تراشتگن، کوین تراپ

مدافعان: رابین گوسنس، بنجامین هنریکس، آنتونیو رودیگر، نیکو شلوتربک، نیکلاس سوله، جاناتان تاه، مالیک تیاو

هافبک‌ها و مهاجمان: امره جان، جاشوا کیمیش، فلیکس انمچا، یولیان برانت، پاسکال گروس، ایلکای گوندوگان، یوناس هافمن، جمال موسیالا، فلوریان فیرتز، کوین شاده، لروی سانه، کای هاورتز، سرژ گنابری، نیکلاس فولکروگ.

1918333

شاید بزرگترین سورپرایز، حضور پاسکال گروس از برایتون است. این بازیکن 32 ساله همواره یکی از بهترین هافبک‌های آلمان در 6 سال گذشته بوده، اما مدام در تیم ملی نادیده گرفته می‌شد.

همچنین جایی برای دو بازیکن بایرن مونیخ، لئون گورتسکا یا توماس مولر، وجود ندارد. تیمو ورنر از لایپزیش نیز در فهرست نیست در حالی که کوین شاده از برنتفورد دوباره حضور دارد.

بازی‌های آینده مقابل ژاپن و فرانسه برای آلمان و فلیک پس از ناکامی در کسب پیروزی در هر یک از سه بازی دوستانه اخیر: تساوی اوکراین و شکست مقابل لهستان و کلمبیا، بسیار حیاتی هستند.

دیدگاه‌ها