کد خبر : 1962058 | 09 شهریور 1402 ساعت 21:48 | 20.3K بازدید | 58 دیدگاه

فینال 99 را دوباره خواهیم دید

جذاب‌ترین بازی: به یاد معجزه شرینگام و سولسشر

منچستریونایتد و بایرن مونیخ در مرحله گروهی لیگ قهرمانان همگروه شدند تا یاد و خاطره فینال درخشان 99 این رقابت‌ها را زنده کنند.

جذاب‌ترین بازی: به یاد معجزه شرینگام و سولسشر

به گزارش "ورزش سه"، این دو تیم تاریخ دراماتیکی با یکدیگر دارند و تاکنون یازده بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که بایرن 4 بار و منچستر یونایتد دو بار پیروز شده‌اند و 5 بار هم دو تیم به تساوی رسیده‌اند. معروف‌ترین تقابل این دو تیم با یکدیگر در فینال رقابت‌های قهرمانی اروپا در فصل 99/1998 بوده که منچستر فرگوسن با دو گل دقایق پایانی قهرمانی را از بایرن اوتمار هیتسفلد ربود.

1918508

آخرین مصاف دو تیم هم به فصل 14/2013 باز می‌گردد که بایرن در مجموع دو بازی رفت و برگشت 4-2 به پیروزی رسید و به نیمه نهایی چمپیونزلیگ صعود کرد. بایرن در قرن جدید موفق‌تر بوده است و هر دو باری که با منچستر در مراحل پایانی برخورد کرده است موفق بوده تا این تیم را حذف کرده و به مراحل بعدی لیگ قهرمانان صعود کند.
این بار هم بایرن و منچستر در حالی به مصاف هم می‌روند که بایرن با خرید هری کین و بازیکنان دیگری به خوبی تیم خود را تقویت کرده و با پشتوانه قهرمانی در بوندسلیگا، با آمادگی مناسبی وارد میدان چمپیونزلیگ خواهد شد. آنها هر دو بازی ابتدایی فصل خود را با پیروزی به اتمام رسانده‌اند.

1918509

در حالی که یونایتد فصل قبل را در رده سوم پریمیرلیگ به پایان برد و اریک تن‌هاخ سرمربی این تیم از وضعیت نقل و انتقلات تیم راضی نیست. حاصل کار آنها در لیگ امسال هم تا کنون دو برد و یک شکست بوده است. باید دید کدام یک از دو تیم موفق می‌شوند سرگروهی گروه اول رقابت‌ها را بدست آورند و یا در مقابل دو تیم دیگر یعنی گالاتاسرای و کوپنهاگن کارشان گره می‌خورد.

دیدگاه‌ها