کد خبر : 1962161 | 10 شهریور 1402 ساعت 12:28 | 16K بازدید | 76 دیدگاه

آب پاکی کلوپ روی دست عربستان: صلاح جایی نمی‌رود!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تاکید کرد که موضع این باشگاه در قبال ادامه همکاری با محمد صلاح هیچ تغییری نکرده است.

آب پاکی کلوپ روی دست عربستان: صلاح جایی نمی‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، شایعات بسیاری در روزهای اخیر درباره احتمال جدایی صلاح از لیورپول به گوش می‌رسید و بسیاری مدعی شده بودند که بازی برابر استون ویلا آخرین حضور او در ترکیب این تیم خواهد بود. 

باشگاه الاتحاد عربستان مشتری پروپا قرص این بازیکن است و پیشنهادی وسوسه‌کننده به او ارائه کرده و همین موضوع باعث شده که شایعات زیادی درباره وسوسه شدن او برای ترک آنفیلد در همین تابستان مطرح شود. 

کلوپ دقایقی پیش در نشست خبری پیش از بازی هفته چهارم فصل جدید لیگ برتر انگلیس حضور پیدا کرد و در گفتگو با خبرنگاران بار دیگر احتمال جدایی این ستاره مصری را رد کرد. 

جدایی محمد صلاح: موضع ما هنوز همان است و هیچ تغییری نکرده است. شرایط همین است. هیچ حرفی برای زدن ندارم. تا جایی که من می‌دانم هیچ پیشنهادی به دست ما نرسیده است.

جذب رایان گراونبرخ: ما نمی‌توانیم در این باره حرف بزنیم چون هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است. اگر اتفاقی رخ دهد، روز یکشنبه می‌توانیم درباره‌اش صحبت کنیم.

جدایی ابراهیم کوناته: امروز روز آخر نقل و انتقالات است و من دوست ندارم هیجان هواداران را از بین ببرم، بنابراین هنوز چیزی مشخص نیست. اما من امروز سرم به چیزهای دیگری گرم است. اگر بتوانیم یک مدافع میانی به خدمت بگیریم، به این موضوع فکر خواهم کرد!

1918720

مصدومیت دوباره تیاگو: تیاگو پس از شروع تمرینات تیمی بار دیگر مصدوم شد. روند درمانش کمی کند است. این موضوع خوبی برای او یا ما نیست. امیدواریم که پس از وقفه دیدارهای ملی برگردد.

داروین نونیر: او پس از بازی قبل اعتماد به نفس زیادی گرفت. دقیقا هم باید همینطور باشد، او باید خطری جدی در زمین باشد. عملکرد او مانند همه بازیکنان دیگری که تا لحظه آخر جنگیدند واقعا تاثیرگذار بود.

خط میانی: مهارت بالای بازیکنان جای تردید ندارد اما ما باید موفق‌ترین خط میانی تاریخ این باشگاه را عوض کنیم. خط میانی شامل هندرسون، فابینیو، میلنر، واینالدوم، کیتا، چمبرلین که همگی بازیکنان مهمی بودند. ما می‌توانیم با سیستم‌های متفاوتی بازی کنیم و در این باره فکر خواهیم کرد اما در اوایل فصل نمی‌توان در فاصله چهار بازی 12 تغییر ایجاد کرد. ما بازیکنانی جوان و با کیفیت داریم و آنها از این فرصتی که دارند بسیار هیجان‌زده هستند.

تهدید خریدهای عربستان: نمی‌دانم این شرایط تا چه زمانی ادامه خواهد داشت اما فکر می‌کنم تا دو هفته اینطور خواهد بود. هیچکس نمی‌تواند در صورت از دست دادن بازیکن کاری انجام دهد. ما باید از فوتبال دفاع کنیم. من تمامی بازیکنانم که به عربستان رفتند را دوست دارم اما باید اطمینان حاصل کنیم که لیگ‌های اروپایی هم به اندازه آنها قدرتمند هستند. شاید بتوانیم قوانینی را تغییر دهیم؟ همه از خریدهای عربستان شگفت‌زده شدیم. این خریدها حالا بیشتر شبیه به تهدید هستند.

دیدگاه‌ها