کد خبر : 1962165 | 10 شهریور 1402 ساعت 12:48 | 25.1K بازدید | 31 دیدگاه

بازگشت میلاد به تیم ملی در غیاب مهرداد!

میلاد محمدی برای اولین بار پس از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در اردوی تیم ملی حضور خواهد داشت.

بازگشت میلاد به تیم ملی در غیاب مهرداد!

به گزارش ورزش سه، میلاد محمدی توسط کارلوس کی‌روش در لیست تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار گرفت و در هر سه دیدار ایران برابر تیم‌های ملی انگلیس، ولز و آمریکا در ترکیب فیکس به میدان رفت تا دومین جام جهانی خود را تجربه کند.

اما پس پایان مسابقات جام جهانی و جدایی کی‌روش از تیم ملی ایران و انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی، مدافع تیم آ ا ک آتن فرصت حضور در جمع ملی‌پوشان را پیدا نکرد و در دو اردوی تیم ملی در فروردین و خرداد ماه غایب بود.

دقایقی قبل لیست جدید تیم ملی برای فیفادی سپتامبر و دو بازی دوستانه برابر بلغارستان و آنگولا اعلام شد تا مشخص شود میلاد محمدی برای اولین بار پس از حضور امیر قلعه‌نویی در تیم ملی ایران در لیست قرار گرفته است.

امیر قلعه‌نویی که پس از انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی ایران عملکرد بازیکنان حاضر در لیگ برتر و همچنین لیگ‌های خارجی را زیر نظر داشته است، در اردیبهشت ماه هم برای تماشای بازی میلاد محمدی به یونان سفر کرده بود اما با این حال این بازیکن در تورنمنت کافا در فهرست بازیکنان تیم ملی قرار نگرفت.

میلاد در شرایطی در اردوی تیم ملی حاضر خواهد شد که مهرداد محمدی که در تابستان امسال قطر را ترک کرد و به ایران بازگشت تا به جمع شاگردان جواد نکونام اضافه شود، توسط قلعه‌نویی به این اردو دعوت نشده است.

دیدگاه‌ها