کد خبر : 1962293 | 11 شهریور 1402 ساعت 04:00 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

سن‌ایچ در گرفتاری قرعه‌های بد...

حا‌ل ‌و روز مدعی لیگ‌برتر: اینجا ساوه است و هوا ابری!

چه بر سر سن‌ایچ جواداصغری مقدم آمده و البته چرا نباید آن‌ها را دست کم گرفت.

حا‌ل ‌و روز مدعی لیگ‌برتر: اینجا ساوه است و هوا ابری!

به گزارش "ورزش سه" برای توصیف روزگار سیاه سن‌ایچ همین کافی که آن‌ها فصل پیش یکی از چهار تیم پایانی لیگ نام برده می‌شدند و این فصل حتی از حضور در جمع شش تیم بالای جدول عاجز مانده‌اند. پیش از این با بیرون آمدن قرعه‌ها و به صف کشیده شدن رقیب‌هایشان خیلی‌ها می‌گفتند "سربازان اصغری‌مقدم چه بد اقبال بوده‌اند". بله... آن‌ها روند لیگ را درست تعبیر کردند.

پنجمین هفته از ماه‌عسل آن‌ها در لیگ‌‌برتر سپری شده بود و مربی سرگیجه گرفته ساوجی‌ها امیدوار بود در آن بعد ظهر تب زده‌ سیرجان بهانه‌ای برای لبخند زدن پیدا کند.

1918972

ولی چرا؟ در سن‌ایچ چه می‌گذرد؟ بر تیم زهرآگین اصغری‌مقدم چه گذشته؟

دیدار گهرزمین - سن‌ایچ که پایان یافت، آن‌ها سه امتیاز دیگر را از دست داده بودند و فاصله‌شان با صدرنشینان عمیق‌تر شده بود. مس‌سونگون و گیتی‌پسند همان بعد از ظهر، حریفان خود را خرد کرده بودند و گهرزمینی که آن‌ها برابرش سقوط کردند، به پرواز در آمده بود. وقتی هواشناسی لیگ وضعیت تیم‌ها را تعریف می‌کرد، هوای سونگون، اصفهان و سیرجان را آفتابی اعلام کرد و ساوه را ابری. 

سن‌ایچ با حسین صبوری، پارسال در چنین روز‌هایی در آسمان ابرها را کنار می‌زدند . سن‌ایچ تا پایان هفته پنجم بی‌شکست مانده بود و جزو سه تیم جدول عرض اندام می‌کرد ، با چهار پیروزی و یک تساوی . خط تیره باخت‌هایشان در هفته پایانی دور رفت پاک شد و آن‌ها در مصاف با مس‌سونگون با شش گل کنار زده شدند، اما به قدری رویایی و سحرآمیز لیگ را دویده‌ بودند که آن شکست زیر سایه عملکردشان محو شد . اما حالا همه چیز وارونه شده و همه دویدن‌ها بی ثمر بوده و بی اثر .

1918970

در فوتسالی که حریفان دریادلانه دست به جیب برده‌اند، مدیران سن‌ایچ به بازگشت مروتی و خرید قزوینی‌پور و افضلی قناعت کردند. این خریدها تنها بازیکنان دهن پُرکُنی بودند که لباس گاهی سفید و گاهی قرمز سن‌ایچ را بر تن کردند . در چنین شرایطی اخراج بهترین گلزن باشگاهشان در بازی با مس و محرومیتش در دیدار با سیرجان، حسابی به چشم‌ها آمد. وقتی که سن‌ایچی‌ها برای سومین بار بازنده از زمین خارج شدند، طرفداران معتقد بودند که اگر آن‌ها تا پایان نیم‌فصل در قعر جدول جای بگیرند، انگشت اتهامات را به سوی مدیریت نشانه‌ بروند‌‌.

حقیقت این است همه می‌دانستند با این بازیکنان در قیاس با حریفان در سراشیبی سقوط قرار خواهند گرفت، اما کسی تصور نمی‌کرد که این ضعف به این سرعت عیان شود.

1918971

جواداصغری مقدم به ما گفت چوب جادو ندارد اما وظیفه‌اش این است که تیم را در مسیر درستی برساند. می‌گفت هوای ساوه ابری است اما آفتاب هم طلوع می‌کند. می‌گفت سن‌ایچ به لیگ باز می‌گردد.

دیدگاه‌ها