کد خبر : 1962316 | 11 شهریور 1402 ساعت 01:44 | 27.4K بازدید | 3 دیدگاه

رسمی: وینگر جدید چلسی قرض داده شد

المپیک لیون دیه‌گو موریرا، مهاجم چلسی، را در انتقالی قرضی جذب کرد.

رسمی: وینگر جدید چلسی قرض داده شد

به گزارش "ورزش سه"، المپیک لیون پنجره نقل و انتقالات خود را با موفقیت به پایان رساند. پس از خرید انست نواما و پل آکواکو، المپیک لیون در آخرین لحظات پنجره نقل و انتقالات تابستانی با انتقالی قرضی دیه‌گو موریرا را از چلسی جذب کرد.

این بازیکن 19 ساله اولین بازی خود با پیراهن چلسی را در اواسط هفته مقابل ای‌اف‌سی ویمبلدون انجام داد و اکنون به پیشرفت خود در لیگ برتر فرانسه ادامه خواهد داد.

این وینگر پرتغالی در تابستان امسال از بنفیکا به چلسی ملحق شده بود. گفته می‌شود تماس ژرژ مندس، مدیربرنامه پرتغالی با جان تکستور، سرمربی لیون، این انتقال را نهایی کرده است.

1919019

مطابق گزارش‌ها، ارزش این انتقال 2.8 میلیون یورو است. در بیانیه مطبوعاتی لیون آمده است: "المپیک لیون که در پایان پنجره نقل و انتقالات توانست از فرصت استفاده کند، بسیار خوشحال است که از دیه‌گو موریرا با استعداد برای فصل 24-2023 استقبال می‌کند. این وینگر سرعتی پیش از این در لیگ جوانان با بنفیکا که در آخرین دوره قهرمان شده بود، خود را نشان داد."

لیون به تازگی بردلی بارکولا را از دست داده بود و با 50 میلیون یورویی که با فروش این بازیکن به پاری سن ژرمن به دست آورد، بازیکنان جوانی را به خدمت گرفت.

دیدگاه‌ها