کد خبر : 1962372 | 11 شهریور 1402 ساعت 10:47 | 16.7K بازدید | 9 دیدگاه

یک بازیکن کره‌ای دیگر در لیگ انگلیس

باشگاه نوریچ سیتی بازیکن تیم ملی کره جنوبی را به طور قرضی تا پایان فصل به خدمت گرفت.

یک بازیکن کره‌ای دیگر در لیگ انگلیس

به گزارش ورزش سه، باشگاه نوریچ سیتی تصمیم به جذب قرضی «هوانگ اوی جو» مهاجم ناتینگهام فارست تا پایان فصل گرفت تا مهاجم تیم ملی کره جنوبی برای نوریچ بازی کند.

مهاجم ۳۱ ساله جدید نوریچ سیتی پیش از این نیز در تیم‌های المپیاکوس و اف. سی سئول کره جنوبی نیز به ضورت قرضی حضور داشت اما حالا با همان وضعیت قرار است در فوتبال جزیره فعالیت خود را ادامه دهد.

هوانگ که سابقه گلزنی در جام جهانی ۲۰۲۲ را با پیراهن تیم ملی کره جنوبی دارد پیش از حضور در فوتبال انگلیس پیراهن تیم‌هایی همچون سئونگنام، گامبا اوزاکا ژاپن و بوردو فرانسه را در کارنامه دارد. او در سال ۲۰۱۸ به عنوان بازیکن سال فوتبال کشورش انتخاب شد.

او پس از پیوستن با قرارداد قرضی به نوریچ سیتی گفت: «من بسیار هیجان زده هستم. می‌خواهم تا جایی که می‌توانم به تیم کمک کنم. برای بازی کردن با نوریچ عجله دارم.

هوانگ درباره نحوه پیوستن به این تیم تاکید کرد: من صحبت‌های خوبی با سرمربی داشتم. آنها پرسینگ زیادی توسط مهاجمان خود در بازی‌ها دارند که نشان از اتحاد و سخت‌کوشی کار تیمی است.

دیوید واگنر سرمربی نوریچ نیز درباره جذب بازیکن تیم ملی کره جنوبی به طور قرضی تصریح کرد: بسیار خوشحالیم که اکنون می‌توانیم هوانگ را در ترکیب خود پذیرایی کنیم. ما می‌خواستیم پس از مصدومیت «جاش سارجنت» گزینه دیگری در خط حمله به تیم اضافه کنیم. بنابراین همه ما را بسیار خوشحال می‌کند که توانستیم این راه حل را پیدا کنیم. هوانگ تجربه بالایی در سطح بین‌المللی دارد. کیفیت بازی او من را هیجان زده کرده است و خوشحالم اینجا کنار ماست.

شایان ذکر است نوریچ سیتی با کسب ۱۰ امتیاز از چهار دیدار رتبه دوم چیمپوینشیپ انگلیس را در فصل جاری در اختیار دارد.

دیدگاه‌ها