کد خبر : 1962498 | 11 شهریور 1402 ساعت 18:15 | 5.7K بازدید | 5 دیدگاه

لحظه شماره 13 تیم برای آغاز لیگ شانزدهم؛

با حضور سرخ‌آبی‌ها: 2+3 تیم تهرانی در لیگ زنان

لیگ شانزدهم زنان با حضور حداقل 3 تیم و یا حداکثر 5 تیم تهرانی آغاز خواهد شد.

با حضور سرخ‌آبی‌ها: 2+3 تیم تهرانی در لیگ زنان

به گزارش "ورزش سه"، لیگ شانزدهم فوتبال زنان درحالی از نیمه دوم آبان ماه آغاز خواهد شد که تاکنون حضور 13 تیم در این لیگ قطعی شده است. خاتون بم، شهرداری سیرجان، سپاهان اصفهان، پالایش گاز ایلام، هیات فوتبال البرز، ملوان بندرانزلی، زارع باتری سنندج، فراایساتیس کران فارس، شمس‌آذر قزوین، استقلال خوزستان، پیکان تهران، ستارگان تیکا تهران و توکان مهام آیریا تهران، 13 تیم حاضر در لیگ برتر شانزدهم زنان هستند.

سال گذشته بادرود تنها نماینده پایتخت در لیگ برتر زنان بود که در پایان فصل با کسب تنها 6 امتیاز،  جایگاهی بهتر از نهمی در جدول 10 تیمی این رقابت ها کسب نکرد و بدین ترتیب به دسته پایین تر سقوط کرد. اما با صعود دو تیم تیکا و توکان مهام تهران از لیگ دسته اول به لیگ برتر و همچنین تیم داری پیکان در لیگ آتی، حالا تهران حداقل سه نماینده در لیگ شانزدهم خواهد داشت.

🔻این درحالی است که سازمان لیگ برای تمام 16 تیم لیگ برتری آقایان، امتیاز رایگان برای تیم داری در لیگ زنان قائل شده است و همه تیم ها تا پایان شهریور ماه فرصت دارند که از این طرح سازمان لیگ استقبال کنند. با این اوصاف استقلال و پرسپولیس نیز همچنان 20 روز فرصت دارند تا تمایل خود را برای تیم داری در حوزه زنان نشان دهند که در این صورت سهمیه تیم های پایتخت نشین به عدد 5 خواهد رسید.

دیدگاه‌ها