کد خبر : 1962505 | 11 شهریور 1402 ساعت 18:34 | 38.4K بازدید | 14 دیدگاه

چهار بازیکن استقلال می‌توانستند در لیست باشند

فرشید در لحظه آخر از تیم ملی خط خورد

سرمربی تیم ملی اعلام کرد که ظاهرا جواد نکونام برای حضور دو بازیکن استقلال در اردوی تیم امید مشکلی ندارد.

فرشید در لحظه آخر از تیم ملی خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از خواسته های رضا عنایتی در تیم امید، حضور سیدحسین حسینی و ارسلان مطهری در بازی های آسیایی هانگژو است. مسئله ای که مشخص نیست با موافقت کادرفنی آبی ها همراه خواهد شد یا نه که البته سرمربی تیم ملی می گوید ظاهرا نکونام برای این موضوع چراغ سبز نشان داده است.

امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی گفت: آقای رشیدی امروز با من تماس گرفت و در رابطه با سیدحسین حسینی توضیح دادم. چند بازیکن بودند که می‌توانستند در این لیست باشند مانند ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی و سید حسین حسینی که خود من او را به استقلال آوردم و الآن کاپیتان تیم است. چند بازیکن دیگر نیز بودند که در لیست و دایره ما حضور داشتند. فرشید اسماعیلی نیز تا لحظه آخر در اردو بود.

وی می گوید: با توجه به صحبت هایی که آقای عنایتی با کادر فنی استقلال انجام داده اند، قرار شده است که سیدحسین حسینی در مسابقات هانگژو به تیم امید کمک کند. چونکه متأسفانه استقلال به هر دلیلی، در لیگ قهرمانان آسیا حضور ندارد، که ما هم تلاش کوچکی انجام دادیم. آقایان فتح‌الله‌زاده و امیری می توانند بیایند شهادت بدهند ما تلاش کردیم.

او در ادامه گفت: آقای عنایتی رفته و با کادر فنی استقلال و آقای نکونام صحبت کرده است. من 100 درصد مطمئن نیستم و گویا موافقتشان را به دست آورده است. برای آقای عنایتی آرزوی موفقیت می کنم که بعد از تاشکند، ارسلان مطهری و یک بازیکن دیگر به تیم ملی امید برای المپیک اضافه شوند.

دیدگاه‌ها