کد خبر : 1962543 | 11 شهریور 1402 ساعت 20:40 | 23.8K بازدید | 30 دیدگاه

ترکیب تراکتور برای ورود به مدعیان

پاکو خمس ترکیب تیمش برای رویارویی با استقلال خوزستان را اعلام کرد.

ترکیب تراکتور برای ورود به مدعیان

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی از دقایقی بعد به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت که در این بازی نیز حسین پورحمیدی در قفس توری قرار خواهد گرفت و فرصت این را دارد تا دومین کلین‌شیت فصل را به ثبت برساند.

خط دفاعی تراکتور در این بازی با تغییر همراه است. با جدایی سعید آقایی، پست دفاع چپ به سعید کریم‌آذر رسیده و در مرکز خط دفاع شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی حضور خواهند داشت و در جناح راست محمد آقاجانپور به ترکیب بازگشته است.

پست هافبک دفاعی تراکتور امروز به صفا هادی سپرده شده و جلوتر از او ریکاردو آلوز به همراه گوستاوو واگنین بازی می‌کنند تا ترکیب سه نفره بازیکنان خارجی دوباره تشکیل شود.

خط حمله سه نفره تراکتور نیز با سیامک نعمتی، مهدی عبدی و آلوارو خیمنز تشکیل می‌شود که عبدی برای نخستین بار در ترکیب اصلی تراکتور حضور دارد و امیدوار است در این بازی نیز برای قرمزها گلزنی کند.

تراکتورترکیب تراکتور به این شرح است: 
بولت پرسپولیسحسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد آقاجان‌پور، سعید کریم آذر، صفا هادی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، آلوارو خیمنز، سیامک نعمتی و مهدی عبدی

نکته مهم اینکه روی نیمکت محمد قنبری، عارف رستمی، مهدی حسینی و... حضور دارند که می‌توانند در ادامه بازی به میدان بروند.

دیدار تیمهای استقلال خوزستان و تراکتور از ساعت 21:30 آغاز خواهد شد و شاگردان خمس در صورت پیروزی به رتبه ششم صعود خواهند کرد.

دیدگاه‌ها