کد خبر : 1962553 | 11 شهریور 1402 ساعت 21:04 | 41.1K بازدید | 60 دیدگاه

یک هت تریک دیگر توسط ماشین گلزنی نروژی

هالند یک جانور است، بزرگ، قوی و خیلی سریع!

پس از شکست 5-1 فولام مقابل منچسترسیتی، حالا مشخص است که چرا تیم ریم از عدم مهار پاس ارسالی به ارلیگ هالند افسوس می‌خورد.

هالند یک جانور است، بزرگ، قوی و خیلی سریع!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در چهارمین هفته‌ از مسابقات لیگ برتر انگلیس امشب با نتیجه 5-1 موفق به شکست فولام شد. سیتی که در 3 بازی قبلی هم برنده شده بود، در نیمه اول بازی خارج از خانه، با نتیجه 2-1 پیروز شد و در نهایت 5-1 پیروز شد تا 12 امتیازی شود.

گل‌هایی که پیروزی را برای منچسترسیتی به ارمغان آورد توسط خولین آلوارز، ناتان آکه و ارلینگ هالند (3) به ثمر رسید. تک گل فولام را تیم ریم زد. منچسترسیتی که دومین بازی خود را در غیاب پپ گواردیولا انجام داد، پس از شفیلد یونایتد فولام را شکست داد. این سرمربی که به دلیل جراحی کمر در خانه رقبا را آنالیز می‌کند مطمئنا مانند تمامی هواداران سیتی از عملکرد امشب هالند بسیار خوشحال خواهد بود.

1919452

هالند از ابتدا در این بازی تاثیرگذار بود. گل اول توسط آلوارز با پاس دقیق او در محوطه جریمه به ثمر رسید که اگر زاویه مناسبی برای شوتزنی داشت اما تصمیم به ارسال پاس برای مهاجم آرژانتینی گرفت.

حسرت تیم ریم در عدم مهار پاس آلوارز در دقیقه 58 مشخص بود که قرار است مهاجم نروژی چه بلایی به سر تیم سیاهپوش بیاورد. این بازیکن پس از اینکه نتوانست پاس آلوارز را قطع کند از ادامه تعقیب هالند دست کشید و شاهد ضربه پای چپ او برای به ثمر رسیدن اولین گلش بود.

1919453

هالند برای به ثمر رساندن دومین گل نیاز به استارت سریع نداشت. او ضربه پنالتی که توسط فیل فودن به دست آمده بود را برخلاف شیرجه دروازه بان در دقیقه 70 به گل تبدیل کرد.

هت‌تریک هالند با فاصله بیشتر در 20 دقیقه از گل دوم ثبت شد اما این مهاجم تا آخرین لحظات بازی برای آن آماده نبود. وقتی سرخیو گومز جوان در دقیقه 5+90 وارد محوطه جریمه شد چشم انتظار حرکت هالند بود که او کمی از مدافع مقابلش فاصله گرفت و پاس عرضی را بدون کنترل کردن از گوشه دروازه فولام به تور دروازه چسباند.

با نگاهی به نتیجه پایانی بازی و ثبت اولین هت‌تریک هالند در فصل جدید لیگ برتر انگلیس اکنون مشخص است که چرا تیم ریم آنگونه حسرت خورد و از اینکه نتوانست مانع از رسیدن توپ به مهاجم بلندقامت سیتی شود، ناامید بود. ظاهراً او از نتیجه بازی باخبر بود!

1919454

هالند در این بازی رکورد جدیدی به نام خود ثبت کرد. او با رسیدن به 50 گل در 39 بازی لیگ برتر اولین بازیکنی شد که در کمترین زمان ممکن به این موفقیت دست یافت. پیش از او اندی کول طی 43 بازی به این آمار رسیده بود.

هالند که در این فصل لیگ برتر به جز بازی نیوکسل یونایتد در تمامی بازی‌های لیگ برتر گلزنی کرده، در پایان چهارمین بازی تعداد گل‌های خود را به عدد 5 رساند.

همچنین منچسترسیتی با نتیجه بازی امشب، پس از فصل 17-2016، برای اولین بار موفق شد در 4 بازی ابتدایی یک فصل پیروز شود. پس از اینکه پپ گواردیولا هدایت این تیم را بر عهده گرفت، سیتی در اولین فصل خود در 4 بازی ابتدایی برنده شد اما قهرمانی آن فصل را به چلسی از دست داد.

1919455
1919456
1919457

دیدگاه‌ها