کد خبر : 1962574 | 11 شهریور 1402 ساعت 21:59 | 48.2K بازدید | 35 دیدگاه

بلینگام: هِی جود را که شنیدم پاهایم می‌لرزید!

جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، بعد از درخشش مقابل ختافه گفت از شنیدن آهنگ معروف «هِی جود» در برنابئو آنقدر احساساتی شده بود که پاهایش می‌لرزید.

بلینگام: هِی جود را که شنیدم پاهایم می‌لرزید!

به گزارش "ورزش سه"، اولین بازی در برنابئو برای جود بلینگام به هیچ وجه نمی‌توانست بهتر از این پیش برود. گلی که در دقیقه 95 به ثمر رسید و کامبک رئال را رقم زد تا سه امتیاز به حساب رئال واریز شود.

خرید تابستانی رئال مادرید در آخرین ثانیه‌ها برای تیمش گلزنی کرد تا رئال در چهارمین بازی متوالی به پیروزی رسیده و صدرنشینی‌اش را مستحکم کند. او حالا بیش از پیش محبوب هواداران رئال است و نامش در ورزشگاه بارها فریاد زده شد.

1919461

بلینگام در پایان بازی در میکسدزون ورزشگاه برنابئو مصاحبه‌ای انجام داد و گفت:" در لحظه‌ای که گل زدم صدای تشویق برنابئو آنقدر کرکننده بود که در تمام عمرم هیچ صدایی به این بلندی نشنیده بودم".

ستاره انگلیسی در ادامه با اشاره به اینکه در پایان بازی آهنگ مشهور «هِی جود» از بلندگوهای ورزشگاه پخش شد و هواداران با آن همخوانی کردند گفت:" وقتی آخر بازی دیدم هواداران دارند هی جود می‌خوانند دلم می‌خواست همانطور بایستم و گوش بدهم. ولی پاهایم داشت می‌لرزید. می‌دانم که رئال من را برای چنین لحظاتی خریده و می‌دانم چه کارهایی می‌توانم برای این تیم بکنم. باید ادامه بدهم".

دیدگاه‌ها