کد خبر : 1962583 | 11 شهریور 1402 ساعت 22:42 | 27.5K بازدید | 14 دیدگاه

خبر بد برای آرسنال: این ستاره مقابل یونایتد غایب است

آرسنال یکی از مهره های کلیدی خود را برابر یونایتد در اختیار ندارد.

خبر بد برای آرسنال: این ستاره مقابل یونایتد غایب است

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد توماس پارتی، هافبک آرسنال پس از آسیب دیدگی از ناحیه کشاله ران در تمرین، دیدار روز یکشنبه برابر منچستریونایتد را از دست بدهد. این بازیکن 30 ساله به دلیل همین مشکل امکان حضور در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آفریقا را ندارد. پزشکان باشگاه می‌گویند این مشکل روز پنج‌شنبه ایجاد شد و انتظار می‌رود که او چند هفته از میادین دور باشد.

در بیانیه‌ای از سوی اتحادیه فوتبال غنا در مورد ترکیب تیم‌های ملی آمده است: "توماس پارتی، بازیکن باشگاه آرسنال به دلیل مصدومیت از ترکیب تیم ملی خارج شد. به گفته باشگاهش، این بازیکن در تمرین مصدوم شد و ممکن است مدتی دور از میادین باشد، اما تیم پزشکی تیم ملی  اوضاع او را زیر نظر دارد. او در جریان تمرین روز پنجشنبه 31 آگوست 2023 از ناحیه کشاله ران آسیب دیده است. او در حال حاضر در دسترس نیست زیرا پزشکان باشگاه پیش بینی می کنند که او احتمالاً چند هفته از میادین دور خواهد بود."

1919554

پارتی با یک مسئولیت دوگانه هم به عنوان مدافع کناری و هم به عنوان هافبک در سیستم آزمایشی میکل آرتتا با کای هاورتز، دکلان رایس و مارتین اودگارد همکاری کرده است. البته انتظار می رود توپچی ها گابریل ژسوس، الکساندر زینچنکو و ادی نکتیا را برای بازی یکشنبه مقابل یونایتد در اختیار داشته باشند. 
در همین حال، تاکه‌هیرو تومیاسو از محرومیت باز می گردد، اگرچه بازیکن جدید ، یورین تیمبر– که زمانی مورد علاقه اریک تن هاخ، سرمربی تیم رقیب، بود- مصدوم است.

یونایتد هم مصدومانی دارد و لوک شاو، تایرل مالاسیا، میسون مانت، کوبی ماینو، تام هیتون و رافائل واران همگی مصدوم هستند.
بازیکنان این تیم که در روز آخر نقل و انتقالات به تیم افزوده شدند یعنی سرجیو رگیلون و آلتای بایندر به ورزشگاه امارات سفر خواهند کرد اما سفیان امرابط در این لیست نخواهد بود. انتظار می‌رود راسموس هویلوند اولین بازی خود را برای این باشگاه انجام دهد، زیرا تن هاخ آمادگی او را برای شروع این هفته اعلام کرده است.

دیدگاه‌ها