کد خبر : 1962595 | 11 شهریور 1402 ساعت 23:50 | 14.7K بازدید | 9 دیدگاه

سرمربی نیوکسل:

این شکست‌ها برای ما خوب است!

ادی هاو، سرمربی نیوکسل، شکست امشب تیمش مقابل برایتون را دردناک و کمی ناعادلانه توصیف کرده است.

این شکست‌ها برای ما خوب است!

به گزارش "ورزش سه"، ادی هاو سرمربی تیم نیوکسل که تیمش متحمل سه شکست متوالی شده است، بعد از بازی با برایتون با خبرنگاران مصاحبه کرد.

هاو در مورد شرایط بازی امروز، نتیجه و وضعیت تیم به خبرنگاران گفت:"این شکستی خیلی دردناک بود، اما به نظر من، ما مستحق نتیجه 3-1 نبودیم. ما نیمه اول خوب بودیم. نیمه دوم سخت بود. فرصت هایی برای گلزنی داشتیم و استفاده نکردیم. همچنین گل هایی خوردیم که در سطح ما نبود. گل اول ناامید کننده و برخلاف جریان بازی بود و گل دوم هم یک شوک به سیستم ما وارد کرد. به نظرم این نتیجه واقعیت کل بازی را منعکس نمی‌کند. باید دوباره بازی را بببینم و قضاوت کنم. باید از این عبور کنیم و به آینده نگاه کنیم. برایتون خیلی خوب بود، روبرتو دی‌‌زربی مربی خاصی است. آنها تیم جذابی هستند. آنها لیاقت تشویق را دارند. فصل برای ما خوب شروع نشده است. ما چند بازی سخت پشت سرهم داشتیم. این از طرفی خوب است چون ما را مجبور میکند تا بهترین نسخه‌مان را بروز دهیم. باید آرام باشیم و مثبت پیش برویم."

1919575

در مورد مصدومیت شان لانگ‌استف در جریان بازی و تعویض او:" شان مصدوم شد. مچ پایش پیچ خورد و به نظر خوب نمیامد. باید تست بدهند تا بفهمیم چه اتفاقی افتاده است. ما تیم خوبی داریم و باید آینده را ببینیم. اگر نیاز به استراحت داشته باشد بازیکنان دیگر با ما هستند."

او در سوالی در مورد پنجره نقل و انتقالات به خبرنگاران گفت:" نقل و انتقالات خیلی کند پیش رفت. ولی ما توانستیم بازیکنان لازم را بخریم. در روزهای آخر همه چیز عجیب بود. همه به دنبال خریدهای دیرهنگام بودند. اما ما به موقع عمل کردیم. من از تیمم راضی هستم."

1919574

در مورد گروه دشوار مرگ در چمپیونزلیگ هم به خبرنگاران توضیح داد:"چمپیونزلیگ عجیب و سخت بود، اما احساسات منفی نسبت به آن نداریم. این اتفاقی است که افتاده و چالشی است که ما با آن رو به رو هستیم. من حتی از اینکه تیم های حریف خیلی از نظر جغرافیایی از ما دور نیستند خوشحالم. سفرهای طولانی نخواهیم داشت. من آرام هستم. خواهیم دید که چطور با آن مواجه می‌شویم."

دیدگاه‌ها