کد خبر : 1962615 | 12 شهریور 1402 ساعت 00:45 | 37.7K بازدید | 8 دیدگاه

رسمی: یک لیورپولی دیگر شاگرد جرارد شد

جورجینیو واینالدوم با قراردادی 3 ساله به تیم الاتفاق عربستان پیوست.

رسمی: یک لیورپولی دیگر شاگرد جرارد شد

به گزارش "ورزش سه"، جورجینیو واینالدوم به وضعیت ناامیدکننده خود در پاری سن ژرمن پایان داد. این هافبک 32 ساله دقایقی قبل با الاتفاق قراردادی 3 ساله امضا کرد و به عنوان خرید جدید این تیم سعودی معرفی شد.

واینالدوم در تابستان 2021 از لیورپول به پاری سن ژرمن رفت، اما خیلی زود به یک بازیکن نیمکت نشین تبدیل شد و جایگاهی در ترکیب اصلی این تیم نداشت.

فصل گذشته، این بازیکن با تجربه 89 بازی در ترکیب تیم ملی هلند در انتقالی قرضی به رم منتقل شد اما در این باشگاه هم نتوانست عملکرد چشمگیری داشته باشد.

1919616

واینالدوم در اوایل فصل پایش شکست، بنابراین مجبور شد شش ماه از میادین دور باشد. او در مجموع 23 بازی انجام داد که در آن 2 گل زد.

در الاتفاق، واینالدوم با جوردن هندرسون آشنای قدیمی ملاقات می‌کند که اوایل تابستان امسال از لیورپول به باشگاه عربستانی نقل مکان کرد. این دو هافبک در سال 2019 که لیورپول قهرمان اروپا شد نقشی اساسی در ترکیب تیم تحت هدایت یورگن کلوپ داشتند.

استیون جرارد از ماه جولای سکان هدایت الاتفاق را برعهده دارد که در رده پنجم لیگ فوتبال این کشور قرار دارد. اسطوره لیورپول تاکنون چندین بازیکن از جمله هندرسون (لیورپول)، جک هندری (کلوب بروژ)، امین یونس (اف سی اوترخت) و موسی دمبله (المپیک لیون) را از فوتبال اروپا جذب کرده است.

دیدگاه‌ها