کد خبر : 1962637 | 12 شهریور 1402 ساعت 01:22 | 15.5K بازدید | 6 دیدگاه

بخشی‌زاده: شخصیت بالایی داریم؛

حرف‌های مربی تیم شگفت‌انگیز و صدرنشین

سرمربی مس سونگون معتقد است توانایی کسب پیروزی پُرگل‌تر مقابل خلیج فارس ماهشهر را داشتند.

حرف‌های مربی تیم شگفت‌انگیز و صدرنشین

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال مس سونگون ورزقان که فصل گذشته در نخستین سال تاسیس خود توانست از لیگ دو به لیگ یک صعود کند، در نخستین بازی خود در دسته اول توانست نتیجه جالب توجهی به دست بیاورد و پیروزی ۴ بر یک خانگی را مقابل خلیج فارس بندر ماهشهر تجربه کند و موقتا صدرنشین شود که یوسف بخشی‌زاده، سرمربی نارنجی پوشان در این باره به صحبت پرداخت.

بازی اول همیشه سخت است
بازی اول همیشه سخت است چون تیم ها تازه شکل گرفته‌اند و هیچ شناختی از هم ندارند. کسب پیروزی در این شرایط خیلی مهم بود که خوشبختانه توانستیم به آن دست پیدا کنیم.

خوب نبودیم ولی در نیمه دوم بهتر شدیم
در نیمه اول عملکرد خوبی نداشتیم، اما با صبحت‌های بین دو نیمه و تغییراتی که در شروع ۴۵ دقیقه دوم داشتیم شکل بهتری پیدا کردیم و توانستیم ضمن ارائه یک بازی زیبا سه گل زده و پیروز شویم.

1919655

می توانستیم گل های بیشتری بزنیم
از عملکرد بچه ها در نیمه دوم راضی هستم. آنها به خوبی توانستند خواسته های ما را در زمین پیاده کنند. البته می توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم اما مهم کسب برد بود که حاصل شد.

شخصیت تیمی بالایی داریم
تیم ما یک تیم تازه تاسیس است که اولین فصل حضور در لیگ یک را تجربه می کند. با این وجود شخصیت تیمی بالایی داریم و می خواهیم در‌ حد نام مس سونگون نتیجه گرفته و برد امشب را در طول فصل تداوم ببخشیم.

دیدگاه‌ها