کد خبر : 1962656 | 12 شهریور 1402 ساعت 03:03 | 9.5K بازدید | 11 دیدگاه

به هیچ چیزی جز المپیک نباید فکر کنیم

ستاره امیدها: همه چیز ایده آل است

هافبک سپاهان اصفهان پس از حضور در اردوی تیم امید شرایط روحی خود و هم تیمی‌هایش را مطلوب توصیف کرد.

ستاره امیدها: همه چیز ایده آل است

به گزارش ورزش سه، تمرینات تیم فوتبال امید ایران قبل از اعزام به تاشکند ازبکستان برای بازی‌های دور اول انتخابی المپیک پاریس در حال پیگیری است. عملکرد مطلوب محمدجواد حسین نژاد هافبک ۲۰ ساله سپاهان اصفهان در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر باعث دعوت رضا عنایتی از او به همراه محمد قربانی و آریا یوسفی هم تیمی‌هایش شد تا با مجوز باشگاه سپاهان تمرینات خود را با تیم امید دنبال کنند.

حسین نژاد درباره تمرینات تیم امید افزود: خوشبختانه شرایط تمام بازیکنان دعوت شده خیلی خوب است. نم خوشحالم پیراهن تیمی را بر تن دارم که باعث غرور و افتخار ملی است. به هر حال آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن تیم ملی است. الان هم با تمام وجود تمرین می‌کنم تا بتوانم کمکی به آقای عنایتی و کادر فنی در تاشکند ازبکستان کنم. بازی برای تیم ملی در هر مقطعی لذت بخش است.

هافبک تیم فوتبال امید ایران در پاسخ به اینکه رقابت در بین هافبک‌ها برای حضور در ترکیب اصلی چطور است گفت: به هر حال در فوتبال همیشه رقابت وجود دارد. من در رده جوانان بودم و هم تیمی‌های خودم مثل محمدرضا بردبار، دانیال ایری و بقیه را می‌شناسم. با محمد قربانی و آریا یوسفی هم اینجا هستیم و همه چیز خوشبختانه ایده آل است. کار خودمان را زیر نظر کادر فنی انجام می دهیم. هر‌چیز دیگری که رقم بخورد و مربیان تیم تصمیم بگیرند از آن اطاعت می‌کنیم.

1919711

حسین نژاد در خصوص مسیر دشوار زیر ۲۳ ساله‌های فوتبال ایران برای رسیدن به المپیک تصریح کرد: به چیزی جز المپیک نباید فکر کنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و تمرکز کامل روی همین موضوع داریم. باید ابتدا در تاشکند به خوبی نتیجه بگیریم و فکر دیگری نکنیم. الان وقت نتیجه گیری با تیم امید است و امیدوارم با حمایت حداکثری مسئولان هم این اتفاق بیفتد.

دیدگاه‌ها