کد خبر : 1962726 | 12 شهریور 1402 ساعت 12:57 | 18.3K بازدید | 3 دیدگاه

زهرا نعمتی، بدون مربی و اردو در راه هانگژو

دختر تاریخ ساز ورزش ایران تنها ماند!(عکس)

زهرا نعمتی این روزها در سکوت و بدون مربی تمرینات خود را برای شرکت در بازی های آسیایی هانگژو دنبال می کند.

دختر تاریخ ساز ورزش ایران تنها ماند!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه تیم ملی تیراندازی با کمان ایران قبل از حضور در بازی های آسیایی هانگژو اردوی خود را در کره جنوبی برپا کرده، اما باخبر شدیم زهرا نعمتی که قرار است در این رویداد برای ایران به میدان برود، در تهران حضور دارد. نعمتی با سابقه کسب 3 مدال طلای پارالمپیک و حضور در المپیک، همچنان یکی از چهره های شناخته شده ورزش المپیکی و پارالمپیکی ایران به حساب می آید و امیدوار است در سال 2024 نیز یک المپیک و پارالمپیک دیگر را هم تجربه کند. 
این کماندار باتجربه که مدت ها از تمرینات دور بود، از شرایط آمادگی خودش رضایت چندانی ندارد، اما عنوان می کند با نظر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در بازی های آسیایی هانگژو به میدان می رود.

برای جویا شدن علت حضور زهرا نعمتی در تهران و عدم شرکت در اردوی کره جنوبی با او تماس گرفتیم. نعمتی در این باره به خبرنگار "ورزش سه" گفت: "قرار بود من هم به اردوی کره بروم و حتی درخواست این اردو را کرده بودم، اما به دلایلی این امکان فراهم نشد. خدا را شکر سایر ملی پوشان در کره در حال تمرین هستند، اما متاسفانه من بدون برنامه تمرینی و به تنهایی مجبورم در تهران تمرین کنم. به هر حال با اینکه از شرایط آرمانی خودم به دور هستم، سعی می کنم تمام توانم را برای کسب بهترین نتیجه در هانگژو بگذارم."

1919820
این تصاویر تمرینات زهرا نعمتی به صورت انفرادی و بدون هیچ مربی و همراهی را در سایت تیراندازی با کمان در آزادی تهران روایت می کند

وی در خصوص اعزام به بازی های آسیایی هانگژو عنوان کرد: "به احترام آقای خسروی وفا و با نظر وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به هانگژو می روم. انتظار چندانی از خودم در این رویداد ندارم چون همانطور که گفتم شرایط انطور که مدنظرم بود، پیش نرفت. به هر حال نزدیک به مسابقه بدون برنامه تمرینی و مربی کار برای هر ورزشکاری سخت می شود."

زهرا نعمتی در پاسخ به این سوال که در بازی های پاراآسیایی شرکت می کند یا هدف دیگری دارد، گفت: "هدف اصلی من کسب سهمیه المپیک 2024 است و برای آن تلاش می کنم. با این حال برای بازی های پاراآسیایی هم ثبت نام من انجام شده و آقای کارگری هم اصرار داشتند که من در این اعزام باشم. همه چیز بستگی به عملکردم در بازی های آسیایی دارد و اگر شرایط مهیا بود، در پاراآسیایی نیز حاضر خواهم شد. با این حال قولی بابت کسب مدال در این رویداد نمی توانم بدهم."

1919821

کماندار طلایی ایران در سه دوره پارالمپیک در خصوص اینکه چرا از دوران اوج فاصله گرفته، اضافه کرد: "به هر حال مدت زیادی از تمرینات دور بودم و وقتی برگشتم، درخواست هایی داشتم که فراهم نشد. با این حال ناامید نیستم و سعی می کنم با حمایت های همیشگی آقای خسروی وفا خودم را به اوج آمادگی برسانم. در خصوص بازی های آسیایی هیچ قولی نمی توانم بدهم، اما بعد از آن تازه کار من شروع می شود."

دیدگاه‌ها