کد خبر : 1962757 | 12 شهریور 1402 ساعت 14:45 | 31.6K بازدید | 6 دیدگاه

داستان عجیب عدم انتقال پالینیا

نشد که بشه: بازیکنی که بایرن را جذاب‌تر می‌کرد

ژوائو پالپینیا می توانست خرید بزرگ و 70 میلیون یورویی تابستان امسال بایرن پس از هری کین لقب بگیرد اما در ساعات پایانی نقل و انتقالات انتقال به بن بست خورد.

نشد که بشه: بازیکنی که بایرن را جذاب‌تر می‌کرد

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو پالینیا خریدی بود که می توانست بایرن را به تیمی جذاب‌تر تبدیل کند. این بازیکن دیوانه پیوستن به تیم مونیخی بود و توافق دو طرف نیز قطعی به نظر می رسید با این حال، همانطور که چندین بار در فوتبال دیده‌ایم، موکول کردن همه چیز به لحظه آخر مناسب‌ترین راه نیست. 

فولام هرگز پیشنهاد تیم آلمانی را نپذیرفت و این انتقال نیز نهایی نشد. این داستان عدم امضای قرارداد ژوائو پالپینیا توسط بایرن مونیخ است.

1919861

ستاره پرتغالی به شکل واضح می دانست که قرار است برای بایرن بازی کند. او به همین دلیل روز پایانی نقل و انتقالات به آلمان سفر کرد و معاینات پزشکی را پشت سر گذاشت و حتی اولین عکس های رسمی خود با کیت جدیدش را نیز گرفت. با این حال باشگاه فولام که نتوانست بازیکنی جایگزین بخرد، به 70 میلیون یورویی که بایرن قرار بود برای پالینیا بدهد، پاسخ رد داد. جزئیات معروف و تکراری بسته نشدند و تنها چند ساعت مانده به پایان بازار، توافق دیگر غیرممکن بود.

1919863

در همان شب اول سپتامبر، پالینیا با هواپیما به لندن بازگشت تا به تیمش ملحق شود؛ فولامی که دیروز مقابل منچسترسیتی قرار گرفت و در نهایت با هت تریک هالند و بدون حضور پرتغالی در مرکز زمین با نتیجه 5-1 شکست خورد. 

1918212

توضیحات مارکو سیلوا، مربی فولام، در این رابطه واضح بود: «روز سختی برای ژوائو پالینیا بود. او به حمایت ما نیاز دارد.»
هافبکی که یک هفته پیش با گلی که در دقایق پایانی مقابل آرسنال به ثمر رساند، بازی را به تساوی کشاند و قهرمان تیمش لقب گرفت ذهنیت و شوقی برای بازی برابر سیتی نداشت. با این حال، مربی پرتغالی می خواست از او دفاع کند و اطمینان حاصل کند که تعهد او به تیم از بین نرفته است.

1919864

مارکو سیلوا توضیح داد: «ژوائو فولام را دوست دارد و می خواهد با ما باشد. او بازیکنی است که همیشه 100 درصد توانش را برای پیراهن تیم می دهد، اما او این فرصت را داشت که به یکی از بزرگترین باشگاه ها برود و خیلی هم به این هدف نزدیک بود.»

1919862

توماس توخل، مربی بایرن، هم پس از پیروزی تیمش برابر گلادباخ در یک کنفرانس مطبوعاتی به ناامیدی خود از عدم انتقال پالینیا اعتراف کرد: «من ناراحت هستم زیرا می دانم ژوائو چه چیزهایی به تیم ما اضافه می کرد. او نیز غمگین و ناامید است. همه هر کاری را که باید را انجام دادند، اما دیگر دیر شده بود.» 

دیدگاه‌ها