کد خبر : 1962783 | 12 شهریور 1402 ساعت 16:15 | 22K بازدید | 10 دیدگاه

مورد دیوید بروکس

داستان دراماتیک: گلزنی در لیگ پس از غلبه بر سرطان

دیوید بروکس که دو سال پیش به سرطان مبتلا شده بود، با غلبه بر این بیماری به فوتبال برگشت و دیروز یکی از گل های بورنموث را به برنتفورد زد.

داستان دراماتیک: گلزنی در لیگ پس از غلبه بر سرطان

به گزارش "ورزش سه"، فراتر از گل‌ها، پاس گل‌ها، جنجال‌ها یا رقابت‌ها، فوتبال گاهی داستان‌های گرانبهایی برای ما به جا می‌گذارد. این مورد دیوید بروکس، فوتبالیست بورنموث است که پس از غلبه بر بیماری سرطان، دیروز بار دیگر حس جشن و شادی یک گل در لیگ برتر را تجربه کرد.

1919904

این بازیکن انگلیسی در سال 2021 به لنفوم هوچکین مبتلا شد. در آن زمان او 24 ساله بود و یکی از آینده‌دارترین بازیکنان جوان انگلیسی بود که حتی برای برخی از بزرگان تهدیدی محسوب می شد. آنجا بود که سخت ترین ضربه دوران حرفه ای او وارد شد. سرطان او را مجبور به بازنشستگی از فوتبال بازی کرد، بدون اینکه حتی مطمئن باشد که می تواند دوباره روی چمن قدم بگذارد.

1919905

کمتر کسی می توانست تصور کند که این بازیکن در نهایت به نمونه و مثالی بارز از مقاومت، جنگجویی و میل به زندگی تبدیل شود. او در ماه می 2022 رسما اعلام کرد که بر بیماری خود غلبه کرده است و در ماه مارس 2023، یعنی فصل گذشته، دوباره کفش های فوتبالش را به تن کرد تا در یک مسابقه رسمی حاضر شود.

1919906

او با تیم ذخیره های بورنموث به میدان رفت و بازی را با سه گل و یک پاس گل به پایان رساند. بروکس برای تیم اول نیز دقایقی اندک در فصل گذشته بازی کرد ولی این فصل در حال بازگشت به روزهای خوبش است. 

او هفته گذشته در جام اتحادیه مقابل سوانسی گلزنی کرد و دیروز در چهارمین هفته لیگ برتر، گل دوم تیمش را مقابل برنتفورد به ثمر رساند هرچند بازی در نهایت 2-2 مساوی شد. بروکس گل را با تمام وجودش جشن گرفت؛ گلی که البته همه فوتبالی‌ها را هم خوشحال کرد.

دیدگاه‌ها