کد خبر : 1962860 | 13 شهریور 1402 ساعت 05:41 | 22.3K بازدید | 20 دیدگاه

جنجال داوری لیورپول-ویلا: باید عذرخواهی کنی!

یان رایت، اسطوره آرسنال، می‌گوید هاوارد وب، داور بازی لیورپول و استون ویلا باید به خاطر قبول گل اول لیورپول عذرخواهی کند.

جنجال داوری لیورپول-ویلا: باید عذرخواهی کنی!

به گزارش "ورزش سه"، دومینیک سوبوسلای با یک سوپر گل مقابل استون ویلا، لیورپول را پیش انداخت اما یان رایت معتقد است که این گل باید مردود اعلام می‌شد. به نظر می‌رسید این گل در موقعیت آفساید محمد صلاح به ثمر رسید اما بعد از یک بررسی کوتاه، گل پذیرفته شد.

با این حال، در پخش زنده لیگ برتر گزارش شد که کادر مربیگری ویلا از تصمیم داور برای قبول گل شکایت کرده است، زیرا معتقد بودند که امیلیانو مارتینز به وضوح به خاطر حضور صلاح برای دیدن شوت دچار مشکل شده است و رایت، اسطوره آرسنال، با این دیدگاه موافق است و فکر می‌کند رئیس کمیته داوران انگلیس مجبور به عذرخواهی دیگری خواهد شد. وب در هفته اول رقابت‌های این فصل به دلیل اعلام نشدن خطای پنالتی وولوز مقابل منچستریونایتد عذرخواهی کرده بود.

1920069

رایت گفت: "واضح است که محمد صلاح مانع از دید امی مارتینز می‌شود، بنابراین هاوارد وب احتمالاً مجبور خواهد شد یک عذرخواهی دیگر بکند، زیرا این یک آفساید واضح بوده است."

او بعداً در توییتر اضافه کرد: "زمانی برای صحبت در مورد گل‌ها، کیفیت بازی یا لحظات کلیدی وجود ندارد زیرا تمام چیزی که ما در هنگام گزارش درباره‌اش حرف می‌زنیم VAR و تصمیمات آنهاست. خسته کننده شده است. حادثه پشت حادثه، بدون لذت بردن از بازی."

این تصمیم داوری، بعد از تصمیم جنجالی دیگری در بازی روز گذشته سیتی و فولام اتفاق افتاد که گل ناتان آکه مورد قبول واقع شد، با وجود این که به وضوح مانوئل آکانجی دید دروازه‌بان را بسته بود.
مارکو سیلوا، سرمربی فولام، با قبول این گل به شدت خشمگین شد و حتی ارلینگ هالند اعتراف کرد که این اتفاق در حق فولام منصفانه نبوده است.

دیدگاه‌ها