کد خبر : 1962937 | 13 شهریور 1402 ساعت 01:55 | 12.6K بازدید | 0 دیدگاه

نجات والدپنیاس از باخت در دقیقه آخر؛

شروع ملی‌پوش ایران در تیم اسپانیایی (عکس)

والدپنیاس در حضور فوتسالیست ایرانی خود مقابل کوردوبا متوقف شد.

شروع ملی‌پوش ایران در تیم اسپانیایی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سعید احمدعباسی که سال گذشته انتقال مهمی از گیتی‌پسند اصفهان به والدپنیاس اسپانیا داشت و در لیگا ناسیونال به میدان رفت و توانست ۹ گل به ثمر رساند و آمار نسبتا خوبی بر جای بگذارد، در هفته اول فصل جدید نیز مقابل کوردوبا به میدان رفت.

تیم فوتبال والدپنیاس در حالی که سعید احمدعباسی را در جمع نفرات اصلی داشت، در نخستین مسابقه فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگا ناسیونال اسپانیا مقابل کوردوبا قرار گرفت که با گل دقیقه ۳۹ از شکست نجات پیدا کرد و به تساوی رسید.

1920263

یاران احمدعباسی که فصل قبل تا مرحله یک چهارم نهایی لیگا ناسیونال اسپانیا پیش رفتند و در رقابت با بارسلونای قهرمان مغلوب شدند و نتوانستند صعود کنند، در شروع کارشان در فصل جدید به تساوی ۲ بر ۲ خارج از خانه برابر کوردوبا رضایت دادند.

سعید احمدعباسی، ملی پوش فوتسال ایران که حدود یک هفته دیگر باید همراه با تیم ملی به تورنمنت برزیل برود، در نخستین بازی فصل برابر کوردوبا به میدان رفت و یک کارت زرد گرفت.

گفتنی است، علاوه بر احمدعباسی فصل جدید لیگا ناسیونال اسپانیا ۳ لژیونر ایرانی دیگر هم دارد که حسین طیبی، مسلم اولادقباد و سالار آقاپور در پالما هم‌تیمی هستند و اولین بازی فصل را با برد پشت سر گذاشتند.

دیدگاه‌ها