کد خبر : 1962951 | 13 شهریور 1402 ساعت 08:45 | 46.1K بازدید | 29 دیدگاه

ستاره بارسا با یک تیر چهار نشان زد

لواندوفسکی عجب انتقامی گرفت! (عکس)

روبرت لواندوفسکی، ستاره خط حمله بارسلونا، با زدن گل سه امتیازی مقابل اوساسونا، خاطره تلخ فصل گذشته مقابل این تیم را پاک کرد.

لواندوفسکی عجب انتقامی گرفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در هفته چهارم لالیگا میزبانش اوساسونا را با نتیجه 2-1 شکست داد. این دیدار تا آخرین دقایق با نتیجه مساوی 1-1 در جریان بود که روبرت لواندوفسکی موفق شد یک پنالتی بگیرد و با گل کردن آن، تیمش را صاحب سه امتیاز شیرین در خارج از خانه کند.

ویدئو: 309912

بارسلونا بعد از دریافت گل مساوی تلاش‌های ناموفقی برای زدن گل دوم داشت تا اینکه لواندوفسکی با هوشیاری تمام توانست یک ضربه پنالتی را برای تیم بگیرد؛ مهاجم لهستانی بارسا با یک کنترل زیبا داخل محوطه جریمه اوساسونا صاحب توپ شد، اما بلافاصله با خطای الخاندرو کاتنا تعادلش را از دست داد تا داور بی‌درنگ به نشانه پنالتی در سوت خود بدمد.

1920288

داور بعد از بررسی صحنه در VAR مدافع اوساسونا را با کارت قرمز جریمه کرد تا ستاره بارسلونا با یک تیر چهار نشان بزند؛ او هم تیمش را صاحب پنالتی کرد، هم آن را به گل تبدیل کرد، هم تیم حریف را ده نفره کرد و مهم‌تر از همه انتقام خاطره تلخ فصل گذشته را از پامپلونایی‌ها گرفت.

تقابل فصل گذشته بارسلونا و اوساسونا در پامپلونا یکی از تلخ‌ترین شب‌های لواندوفسکی با پیراهن کاتالان‌ها بود. او در آن دیدار با دریافت کارت زرد دوم در دقیقه 31 از زمین بازی اخراج شد و حرکت جنجالی‌اش در حین خروج از زمین سه جلسه محرومیت به همراه داشت.

1920289

لوا بعد از دریافت کارت قرمز به شدت نسبت به تصمیم داور معترض بود و در حین ترک زمین در اقدامی عجیب با زدن انگشتش به نوک بینی و اشاره به داور همه را حیرت‌زده کرد. او معتقد بود داور با غرور و خودخواهی زیاد اخراجش کرده و به همین خاطر این حرکت را که در بین لهستانی‌ها مرسوم است انجام داده است؛ حرکتی که محرومیت سه جلسه‌ای برایش به همراه داشت.

1920290

لواندوفسکی شب گذشته به بهترین شکل ممکن خاطره تلخ فصل گذشته را جبران کرد تا در پایان بازی تحسین ژاوی هرناندز را نیز برانگیزد. سرمربی بارسا با دفاع از ستاره تیمش در برابر انتقادات اخیر گفت: "لواندوفسکی گاهی بیش از حد مورد بی‌مهری قرار می‌گیرد. او در دو بازی اخیر 4 امتیاز برای ما کسب کرده است. ما وظایف جدیدی برای این بازیکن تعیین کرده‌ایم که به واسطه آن کمتر توپ را لمس می‌کند. چطور می‌توان گفت او بد بوده وقتی در دو بازی اخیر دو گل زده است!"

1920291

دیدگاه‌ها