کد خبر : 1962953 | 13 شهریور 1402 ساعت 08:29 | 18.6K بازدید | 4 دیدگاه

کشتی‌گیر ایرانی آذربایجان مسابقات جهانی را از دست داد

صباح شریعتی از عدم حضورش در مسابقات جهانی 2023 بلگراد به دلیل آسیب‌دیدگی دستش خبر داد.

کشتی‌گیر ایرانی آذربایجان مسابقات جهانی را از دست داد

به گزارش "ورزش سه" صباح شریعتی در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به سوالی درباره میزان آمادگی‌اش برای حضور در مسابقات جهانی 2023 بلگراد اظهار داشت: اردوی آخرمان هست که در باکو برگزار شده، اما من در بلگراد کشتی نمی‌گیرم. آرنجم آسیب‌ دیده و هرچه تلاش کردم، قسمت نشد و در این جهانی حضور ندارم.

نفر سوم سنگین‌وزن المپیک 2016 ریو درباره اینکه کجا و چه زمانی آسیب دیده است، گفت: در حین تمرین دچار آسیب‌دیدگی شدم، بیش از یک ماه است. اتفاقا با تیم آذربایجان به تورنمنت رنکینگ‌دار مجارستان هم رفتم و یک دور کشتی گرفتم، دیدم وضعیتم بدتر شد، کشتی دوم را به خاطر آرنجم نگرفتم و حتی آن اردوی مشترک که همه فرنگی‌کاران در بوداپست ماندند، را هم نماندم. 20 روز PRP و فیزیوتراپی کردم که بتوانم در مسابقات جهانی بلگراد کشتی بگیرم که نشد.

این کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل تیم ملی آذربایجان ابراز امیدواری کرد که کشتی‌گیر جایگزینش بتواند سهمیه المپیک را بگیرد و ادامه داد: من خودم را برای شرکت در المپیک آماده می‌کنم، از تمرین دور نیستم، بدنسازی و کارهای هوازی و دوومیدانی را انجام می‌دهم. در عین حال هم کار درمانم را پیگیری می‌کنم. کسی که به جای من در ترکیب تیم ملی آذربایجان در مسابقات جهانی 2023 قرار گرفته، یک کشتی‌گیر گرجستانی‌الاصل است.

شریعتی که امسال فینال قهرمانی اروپا را مقابل رضا کایالپ ترک برگزار کرد، گفت: هر سال که خیلی سرحال و آماده‌ام یک مشکلی پیش می‌آید.

دیدگاه‌ها