کد خبر : 1963007 | 13 شهریور 1402 ساعت 12:48 | 16.7K بازدید | 5 دیدگاه

مهابادی هدایت شهید قندی را برعهده گرفت

سرمربی نام‌آشنا روی نیمکت تیم خاطره‌ساز

پس از گمانه‌زنی‌های فراوان سرانجام داوود مهابادی هدایت شهید قندی یزد را برعهده گرفت.

سرمربی نام‌آشنا روی نیمکت تیم خاطره‌ساز

به گزارش "ورزش سه"، تیم لیگ دویی شهید قندی یزد که در ۴ فصل گذشته رقابت‌های لیگ دو نتوانسته با وجود هزینه‌های مناسب به لیگ یک راه یابد، در فاصله یک ماه مانده تا شروع فصل جدید از رقابت‌های لیگ دسته دوم، داوود مهابادی را از بین گزینه‌های متعدد انتخاب کرد.

داوود مهابادی ۵۰ ساله که سابقه بازی برای استقلال را در کارنامه دارد، عمده شهرت خود را در دوران مربیگری در تیم‌هایی نظیر فجرسپاسی، مس سرچشمه، آلومینیوم اراک، نساجی مازندران و… به دست آورده است؛ او حتی 15 سال پیش تیم دیگر یزدی‌ها یعنی تربیت را در لیگ یک هدایت کرده بود و از این نظر با فوتبال یزد چندان بیگانه نیست.

1920396

در کادر فنی شهید قندی، محمدرضا خطیب مربی اسبق تیم‌ ملی نوجوانان کشورمان که در چند فصل گذشته عضوی از کادرفنی نارنجی‌پوشان یزدی بوده حضور دارد و قرار است علی تیموری مربی اسبق تیم نوجوانان استقلال که به واسطه همراهی ورزشکاران المپیکی به عنوان روانشناس در ورزش کشورمان شهرت دارد از روز پنجشنبه به اردوی تهران شهید قندی اضافه شود.

همچنین شنیده‌ها همچنین از تداوم حضور محمود امیری در شهید قندی حکایت دارد و قرار است سرمربی که چند بازی آخر هدایت یزدی‌ها را برعهده داشت، به عنوان سرپرست در این تیم به کار خود ادامه دهد.

دیدگاه‌ها