کد خبر : 1963026 | 13 شهریور 1402 ساعت 13:52 | 59.1K بازدید | 36 دیدگاه

پیغام کنایه‌آمیز سوارز: اینجا هستم، من را ببین! (عکس)

لوئیس سوارز از اینکه به تیم ملی اروگوئه دعوت نشده عصبانی است و این را با شادی گل و پیغامش در شبکه‌های اجتماعی نشان داد.

پیغام کنایه‌آمیز سوارز: اینجا هستم، من را ببین! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز اولین گل گرمیو را در پیروزی 2-0 مقابل کویابا به ثمر رساند و بار دیگر نشان داد که مشکلات زانو مانع از بازی و درخشش او نمی‌شود. بازیکن اروگوئه‌ای در کسب پیروزی خانگی گرمیو و رسیدن به رتبه سوم لیگ برزیل (پایین‌تر از بوتافوگو و پالمیراس) یک مهره کلیدی و ضروری بود.

1920424

سوارز در جشن شادی گل خود پیامی هم برای مربی تیم ملی اروگوئه فرستاد. او با اشاره به شماره خود بر روی پیراهن، درخواستی آشکار از مارسلو بیلسا داشت.

سوارز پس از بازی در صفحات اجتماعی خود عکس دیگری را همراه با عبارت: «سوارز 9، احترام» منتشر کرد که پیامی مستقیم به بیلسا بود. مربی جدید اروگوئه از ماه می گذشته که به این تیم پیوست، هنوز با سوارز و ادینسون کاوانی تماسی نداشته است.

بیلسا اخیرا در این رابطه گفت: «من با آنها صحبت نکرده‌ام. من برای بازیکنانی که اسطوره و الگو هستند، احترام زیادی قائلم. کاوانی و سوارز علنا ​​اعلام کردند که دوران حضورشان در تیم ملی به پایان نرسیده است. من هر دو را تحت نظر خواهم داشت.»

1920425

بیلسا تأیید کرد که برای دعوت یک فوتبالیست، وضعیت فعلی، سابقه و در دسترس بودن او را در نظر می‌گیرد و سوارز را به عنوان مثال عنوان کرد: «پیشینه مصدومیت‌های سوارز و نظراتش در مورد دو بار مسابقه در هفته و به خصوص ناراحتی زانویش را باید در نظر گرفت. لیگ برزیل سنگین است، ولی اگر بازیکنی در دسترس باشد، دعوت خواهد شد.»

دیدگاه‌ها