کد خبر : 1963068 | 14 شهریور 1402 ساعت 02:30 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

مبخوت بیخیال آقای گلی نمی‌شود؛

جدال زودهنگام برای کفش طلای فوتبال امارات

تنها دو هفته پس از آغاز مسابقات لیگ حرفه‌ای امارات، رقابت برای صعود به صدر جدول گلزنان آغاز شد.

جدال زودهنگام برای کفش طلای فوتبال امارات

به گزارش ورزش سه، علی مبخوت، مهاجم الجزیره که فصل گذشته 27 گل به ثمر رساند و در رتبه دوم بهترین گلزنان لیگ امارات قرار گرفت، در این فصل با زدن 3 گل در صدر این جدول قرار دارد و لابا کوجو، مهاجم العین و آقای گل فصل گذشته نیز تاکنون دو گل به ثمر رسانده است.

یوسف نیاکات، مهاجم بنی یاس هم با 3 گل در کنار مبخوت در صدر فهرست گلزنان قرار دارد و همچنین کایو لوکاس (شارجه)، لوان پریرا (شارجه)، تیاگو لئونکو (خورفاکان) و کوین آگودلو (النصر) هم دیگر بازیکنان دو گله مسابقات هستند.

در مورد جام اتصالات نیز فابیو دی لیما و آداما دیالو، بازیکنان الوصل، به صورت مشترک بهترین گلزنان جام هستند که هر کدام دو گل به ثمر رسانده‌اند.

البته در سایر موارد نیز رقابت در بین بازیکنان شاغل در امارات حاکم است؛ در حال حاضر احمد نوراللهی، بازیکن الوحده، با ایجاد 7 موقعیت در صدر فهرست موقعیت‌سازترین بازیکنان قرار دارد و علی مدن و عمر آتزیلی، مهاجم العین، در رده دوم حضور دارند.

همچنین ریچارد آکونو، بازیکن الجزیره، با 9 دریبل موفق از این حیث صدرنشین است و یحیی الغسانی، بازیکن شباب الاهلی هم با یک دریبل کمتر در رتبه دوم قرار دارد.

دیدگاه‌ها