کد خبر : 1963103 | 13 شهریور 1402 ساعت 20:13 | 19.8K بازدید | 19 دیدگاه

توماس مولر به تیم ملی آلمان برگشت

فدراسیون فوتبال آلمان صبح امروز اعلام کرد که توماس مولر، هافبک بایرن مونیخ، برای اولین بار پس از 9 ماه به تیم ملی دعوت شده است.

توماس مولر به تیم ملی آلمان برگشت

به گزارش ورزش سه، هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، توماس مولر را برای دو بازی دوستانه برابر ژاپن و فرانسه در روزهای 9 و 12 سپتامبر به تیم ملی فراخواند تا او در صورت نیاز به عنوان جایگزین نیکلاس فولکروگ، بازیکن مصدوم دورتموند، به میدان برود.

البته فولکروگ نیز به همراه تیم ملی آلمان به اردو خواهد رفت، اما بر اساس اعلام فدراسیون آلمان مشخص نیست که او شرایط حضور در دو بازی دوستانه را خواهد داشت یا خیر.

مولر در شرایطی به تیم ملی دعوت شد که در لیستی که فلیک در ابتدا برای دو مسابقه اعلام کرده بود، حضور نداشت.

آخرین حضور مولر در تیم ملی آلمان به جام جهانی 2022 قطر برمی‌گردد که این تیم در مرحله گروهی از مسابقات کنار رفت. پس از آن مولر در دیدارهای دوستانه آلمان در ماه‌های مارس و ژوئن در لیست تیم ملی آلمان حضور نداشت.

مولر که یک دوره مصدومیت را پشت سر گذاشته است، مدت زیادی از برنامه آماده‌سازی بایرن برای فصل جدید را از دست داد. او البته در دیدار روز شنبه بایرن که با پیروزی 2-1 این تیم مقابل مونشن گلادباخ به پایان رسید، حضور داشت.

تیم ملی آلمان به عنوان نماینده کشور میزبان به طور خودکار در جام ملت‌های حضور دارد و در حال حاضر برنامه آماده‌سازی خود برای این مسابقات را دنبال می‌کند.

دیدگاه‌ها