کد خبر : 1963287 | 14 شهریور 1402 ساعت 15:25 | 58.4K بازدید | 47 دیدگاه

بهترین ها در اروپا هستند

ستاره منچسترسیتی علیه لیگ عربستان

روبن دیاز معتقد است لیگ عربستان برای رسیدن به سطح فوتبال اروپا کار دشواری خواهد داشت و بهترین ها اروپا را ترجیح می‌دهند.

ستاره منچسترسیتی علیه لیگ عربستان

به گزارش "ورزش سه"، روبن دیاز، مدافع پرتغالی، که برای منچسترسیتی بازی می کند، در یک مصاحبه گفت که به لطف بازیکنانی که با تیم های سعودی قرارداد بسته اند، سطح و کیفیت فوتبال در عربستان افزایش یافته، اما اشاره کرد که هنوز لیگ های اروپایی رقابتی تر هستند.

1920829

ستاره سیتی در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: «رقابتی‌ترین فوتبال جهان هنوز در اروپا دنبال می شود و عربستان برای رسیدن به سطح فوتبال اروپا کار زیادی در پیش دارد. بهترین ها هنوز می خواهند در تیم های اروپایی بازی کنند و این را برای خود یک افتخار بزرگ می دانند.»

دیاز این روزها روی بازی های پرتغال در مقدماتی یورو 2024 تمرکز دارد. پرتغال باید برابر اسلواکی (جمعه) و لوکزامبورگ (دوشنبه بعد) قرار بگیرد.

بازی با اسلواکی به دلیل کیفیت حریف و اهمیتی که در صورت پیروزی پرتغال خواهد داشت، دشوار است، زیرا آنها برای صدرنشینی گروه J می جنگند.

1770136

دیاز در مورد این بازی ها گفت: «به دلیل تیم بزرگ و باکیفیتی که داریم، این توانایی را داریم که کارها را برای خودمان آسان‌تر کنیم، اما این را باید در زمین نشان دهیم».

دیاز در مورد مصدومیت په په گفت: «این قبلا اتفاق افتاده و بخشی از فوتبال است. همه بازیکنان اعم از مدافعان، هافبک ها و مهاجمان، قادر هستند که رهبری تیم را به عهده بگیرند.»

در نهایت، دیاز از پیوستن متئوس نونز، به سیتی ابراز خوشحال کرد: «نونز یکی از بهترین بازیکنان جهان در پست خودش است. به عنوان یک پرتغالی و به عنوان یک هم تیمی برای او بسیار خوشحالم.»

دیدگاه‌ها