کد خبر : 1963295 | 15 شهریور 1402 ساعت 03:40 | 46.7K بازدید | 26 دیدگاه

انصراف چلسی از جذب ستاره یونایتد: مثل کابوس است!

باشگاه چلسی به دلیل شرایط ذهنی و روحی جیدون سانچو، وینگر منچستریونایتد، از جذب این بازیکن منصرف شد.

انصراف چلسی از جذب ستاره یونایتد: مثل کابوس است!

به گزارش "ورزش سه"، سانچو در طول دوران حضورش در بروسیا دورتموند به ستاره این تیم تبدیل شده بود اما پس از پیوستن به منچستریونایتد در تابستان دو سال قبل حتی ذره‌ای از آن درخشش را هم به نمایش نگذاشت. 

این بازیکن تحت هدایت اوله گونار سولسشر و رالف رانگنیک به مشکل خورد و حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت شیاطین سرخ هم نه تنها کمکی به بهبود شرایط او نکرد، بلکه شرایط را بیش از پیش برای او دشوار کرد. 

ستاره سابق منچسترسیتی در جریان بازی این هفته برابر آرسنال از فهرست تیمش خط خورد و از ابتدای فصل تا به حال حتی یک بار هم در ترکیب اصلی به میدان نرفته تا مشخص شود که سرمربی هلندی یونایتد هیچ اعتقادی به او و حضورش در ترکیب این تیم ندارد. 

1920138

پیش از این گفته شده بود که باشگاه چلسی و مائوریسیو پوچتینو علاقه زیادی به جذب او داشتند اما اظهارات مطرح شده پیرامون این بازیکن که تن‌هاخ هم آنها را تایید کرده و مدعی شده که از عملکرد او در تمرینات راضی نیست باعث شد که آبی‌های لندن هم از این تصمیم منصرف شوند. 

آنها به این باور رسیدند که شرایط ذهنی و روحیه این وینگر انگلیسی در وضعیتی نیست که بتواند به آنها در بهبود عملکردشان در لیگ برتر و خروج از بحرانی که از فصل گذشته گریبانگیرشان شده بود کمک کند.

دیدگاه‌ها