کد خبر : 1963301 | 14 شهریور 1402 ساعت 15:59 | 50.7K بازدید | 66 دیدگاه

فن‌دایک طرف مسی را گرفت: با فن‌خال موافق نیستم!

ویرژیل فن دایک با ادعای لوئیس فن خال درباره "جام جهانی تعیین شده برای لیونل مسی" موافق نیست.

فن‌دایک طرف مسی را گرفت: با فن‌خال موافق نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی و لوییس فن خال در جام جهانی حسابی خبرساز شدند. در بازی یک هشتم نهایی جام جهانی، در یک مسابقه هیجان انگیز و پرحاشیه، مسی و یارانش موفق شدند در ضربات پنالتی هلند را شکست دهند، به مرحله بعدی صعود کنند و نهایتا قهرمان شوند. برخوردهای لیونل مسی و امی مارتینز در این بازی با بایکنان و کادر مربیگری هلند به شدت خبرساز شد، جایی که آنها بعد از گلزنی و صعود به مرحله بعد، با حرکات تحریک آمیز برای حریف به خوشحالی پرداختند.

حالا بعد از ماه ها از آن اتفاق، سرمربی سابق هلند در اظهاراتی جنجالی مدعی شده که این یک جام جهانی از پیش برنامه ریزی شده برای قهرمانی لیونل مسی با آرژانتین بوده است. 

1920866

ویرژیل فن دایک، کاپیتان تیم ملی هلند در مصاحبه ای این سخنان سرمربی سابق تیم خود را رد کرده است. در پاسخ پرسش خبرنگاران در آستانه ی بازی فیفا دی گفت:" من صبح امروز در مورد صحبت های فن خال شنیدم. البته او نظر خودش را دارد و هرکسی میتواند نظر خودش را داشته باشد، من شخصا این فکر را نمی‌کنم." 

او در آستانه بازی با یونان و ایرلند با محافظه کاری از این سوال عبور کرد:" ما این مصاحبه را برای صحبت درباره بازی های آینده تیم ملی ترتیب داده ایم. چیزی که اکنون برای ما بیشتری اهمیت را دارد."

دیدگاه‌ها