کد خبر : 1963319 | 14 شهریور 1402 ساعت 17:22 | 30.5K بازدید | 28 دیدگاه

هرگز از فوتبال دور نبوده‌ام؛

قهرمانی! در سپاهان از فوتبال لذت می‌بریم!

نیلوفر اردلان بعد ار پیوستن به سپاهان اولین مصاحبه خود را با این باشگاه انجام داد.

قهرمانی! در سپاهان از فوتبال لذت می‌بریم!

به گزارش “ورزش سه”، نیلوفر اردلان، سرمربی جوان و پُرافتخار فوتبال ایران که هفته گذشته به عنوان سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان انتخاب شد، از اهداف خود در این باشگاه گفت.

هرگز از فوتبال دور نشدم

سرمربی سپاهان با اشاره به اینکه یک آکادمی فوتبال دختران را در تهران مدیریت می‌کند گفت: این مسئله برای من افتخار است و نشان می‌دهد که از فوتبال به هیچ عنوان دور نبوده‌ام، درست است که در دوره مربیگری فوتسال را انتخاب کردم که آن هم بر اساس شرایط بوده است؛ اما همیشه روال برای من به همین گونه بوده است که فوتبال و فوتسال را همزمان پیش بردم و خدا را شاکرم که توانسته‌ام از پس آن بربیایم. امیدوارم که ان‌شاءالله هم اتفاقات خوب برای ما رخ بدهد.

1920905

هدف باشگاه جوان‌گرایی و بومی‌گرایی است

سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان با اشاره به اهداف مجموعه سپاهان گفت: اهدافی که ما امسال برای باشگاه بزرگ سپاهان در نظر گرفته‌ایم با توجه به سیاست مجموعه سپاهان که جوان‌گرایی و بومی‌گرایی است که البته بومی‌گرایی بیشتر و پررنگ‌تر است، بر اساس آن برنامه‌ریزی داشتیم، که یک برنامه‌ریزی بلندمدت ۳ ساله است.

براساس هدف‌گذاری و برنامه پیش خواهیم رفت و از سال اول شروع می‌کنیم، در گام نخست شرایط تست‌گیری را برای هفته آینده اعلام کردیم و منتظر هستیم، ببینیم چه کسانی و با چه ظرفیت‌هایی در این مرحله شرکت می‌کنند؛ چرا که ما پتانسیل‌های داریم که می‌توانند در کنار باتجربه‌های تیم در این مسئله به ما کمک کنند.

1920906

با فراغ بال کارم را پیش می‌برم

وی اضافه کرد: سیاست باشگاه به من این اجازه را می‌دهد که با فراغ بال و آرامش بیشتری کارم را پیش ببرم و با یک برنامه‌ریزی بلند مدت و تمرینات خوب بچه‌ها را آماده کنیم تا به هدفی که برای امسال در نظر داریم، برسیم.

پدرم در سپاهان بوده و این باشگاه را متعلق به خودم می‌دانم

سپاهان جایی است که آن را متعلق به خودم می‌دانم؛ پدرم از سال ۸۲ تا ۸۷ سال‌ها در سپاهان در کنار آقای فرهاد کاظمی جزء کادر فنی سپاهان بوده است. در واقع من سپاهان را خانه خودم می‌دانم. ان‌شاءالله بتوانیم دست به دست هم بدهیم و با یک برنامه‌ریزی خوب همان‌گونه گفتم شعار امسال ما با هم یک فوتبال زیبا و در شأن نام باشگاه بزرگ سپاهان از دختران اصفهانی را شاهد باشیم.

1920907

به شعارم معتقدم، اما مطابق سیاست باشگاه پیش می‌رویم!

اردلان با اشاره به اینکه در سال‌های گذشته با شعار “قهرمانی به این تیم میاد” کار می‌کرده است گفت: امسال هم به این شعار معتقدم و تنها با توجه به سیاست باشگاه کمی تغییر می‌کند که «با هم از فوتبال لذت ببریم». می‌خواهیم فوتبال زیبایی را ببینیم؛ به طور قطع اگر از فوتبال لذت ببریم در کنار آن تمام نکات مثبت اجرا خواهد شد و تمام امتیازات و نکات مثبت به تیم منتقل می‌شود. این حس جاه‌طلبی که از نظر ذهنی و فکر است باید از طریق کادر فنی به تیم منتقل شود و با بچه‌هایی که من می‌شناسم که این سال‌ها همراه این تیم بودند مطمئن هستم این اتفاق رخ خواهد داد و بچه ها ذهنیت برد را خواهند داشت.

دختران ایرانی می‌توانند به قله برسند

اردلان گفت: به جرئت می‌گویم ما در تلاش هستیم برای اینکه این باور را به فوتبالیست ایرانی چه سپاهانی و چه غیرسپاهانی در همه تیم‌ها منتقل کنیم، چرا که اعتقاد داریم دختر ایرانی می‌تواند به بهترین نحو ممکن به بالاترین قله آرزوهایی که دارد برسد، ان‌شاءالله که با سپاهان بتوانیم به هدفی که داریم خیلی زود با برنامه‌ریزی برسیم.

دیدگاه‌ها