کد خبر : 1963348 | 14 شهریور 1402 ساعت 20:22 | 36.5K بازدید | 18 دیدگاه

راموس همچنان محبوب در رئال: موفق باشی کاپی!

وینیسیوس جونیور و لوکا مودریچ، ستاره‌های رئال مادرید، با پیام‌هایی برای کاپیتان سابقشان، سرخیو راموس، برای او در باشگاه سویا آرزوی موفقیت کردند.

راموس همچنان محبوب در رئال: موفق باشی کاپی!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از رسمی شدن انتقال سرخیو راموس به سویا بسیاری از ستاره‌های فوتبال و به خصوص هم‌تیمی‌های سابق او برای این ستاره اسپانیایی آرزوی موفقیت کردند و بازگشت راموس به تیم سابقش را تبریک گفتند.

راموس که زاده شهر سویاست فوتبالش را با باشگاه این شهر آغاز کرد ولی 18 سال پیش راهی پایتخت شد تا به یکی از اسطوره‌های رئال مادرید تبدیل شود.

راموس 19 ساله در رئال خیلی زود در مسیر محبوبیت قدم گذاشت و در سال‌های بعد بازوبند کاپیتانی سفیدپوشان مادرید را به دست آورد. راموس در سال‌های طولانی حضور در رئال نه تنها محبوب هواداران بود و لقب ال کاپیتانو را به دست آورده بود، بلکه بین بازیکنان این تیم هم از محبوبیت زیادی برخوردار بود.

1920969

به همین خاطر بود که وقتی سرخیو راموس در اینستاگرام تصویری از خود با پیراهن سفیدرنگ سویا منتشر کرد دو نفر از ستاره‌های رئال، وینیسیوس جونیور و لوکا مودریچ، فرصت را برای آرزوی موفقیت کردن برای کاپیتان سابقشان مغتنم دانستند.

وینیسیوس خطاب به راموس نوشت: "موفق باشی کاپی". مودریچ هم در پیام خود از ایموجی قلب استفاده کرد و از بازگشت راموس به تیم دوران جوانی‌اش ابراز خوشحالی کرد.

دیدگاه‌ها